וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס פארק גנגסטרס

4.5.2006 / 15:55

יו"ר ק.פ.ר, ג'יאני פלאדיני, הצטווה על ידי שישה בריונים במחצית משחק ליגה, לחתום על מכתב התפטרות תוך כדי איומי אקדח

"אני לא יודע אם ראיתם פעם את הסופרנוס, אבל מה שהלך שם מזכיר מאוד קטע מהסידרה", כך פתח את דבריו דייויד וויליאמס, התובע מטעם יו"ר ק.פ.ר, ג'יאני פלאדיני, את השימוע בנוגע לאחד הסיפורים המדהימים בעולם הכדורגל בשנים האחרונות.

במהלך העונה שעברה, ב-13 באוגוסט, הגיע פלאדיני לאצטדיון "לופטוס רואד" כבכל שבת, לצפות במשחק המועדון הלונדוני, הפעם נגד שפילד יונייטד. במהלך הסעודה שלפני המשחק באחד מחדרי הוי.איי.פי, ניגש ליו"ר דייויד מוריס, חבר הדריקטוריון, וביקש לדבר עם פלאדיני ביחידיות. השניים עברו לחדר פרטי בקומה נפרדת. אחרי מספר דקות נפרצה הדלת, ואל החדר נכנסו כשישה בריונים, שהקיפו השניים ותפסו עמדות בחדר. פלאדיני הבין מיד שמשהו פה מסריח.

"אחד מהאנשים, בייקר, נצמד לפלאדיני מאחור, עוד אחד עמד מלפניו. ידענו מה הולך לקרות", סיפר וויליאמס בבית המשפט. "פתאום נשלף אקדח והוצמד לראשו של פלאדיני, אני לא יודע אם הוא היה אמיתי או חיקוי, אבל זה היה אקדח".

הבריונים שפרצו לחדר, הגיעו במטרה לסחוט את פלאדיני בן ה-58. הם הכריחו אותו לחתום על שני מסמכים המעידים כי הוא מוותר על חלקו במועדון (14.7 אחוזים), ועל מכתב התפטרות שנוסח מראש. "מרשי הוכה, וחטף סטירות מהכנופיה אבל לא ניסה להתנגד כי ידע כי אין לו סיכוי לברוח, ובגלל שחשש לחייו עשה כפי שנצטווה".

בפרשה חשודים כשבעה אנשים, בינהם דייויד מוריס עצמו (50), ואנדרו בייקר בן ה-39. שניהם הכחישו קשר לפרשת הסחיטה. השימוע בבית המשפט בלונדון עשוי להימשך כמה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully