וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדיה צבי: "תפרו לי תיק"

ניר איסקוב

4.5.2006 / 15:29

המשבץ הוותיק, שממילא היה מתוכנן לסיים את תפקידו בסיום העונה, יעשה זאת לאחר שייערך דיון בעניין דו"ח המבקר את התנהלותו הכספית

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, זימן ישיבה מיוחדת של הנהלת איגוד השופטים להיום (חמישי), במהלכה תינתן הודעה רשמית על סיום עבודתו של משבץ השופטים, עובדיה צבי, בסיום העונה.

להתאחדות לכדורגל הגיע לאחרונה דו"ח מטעם מבקר הפנים של המוסד, ובו נמתחה ביקורת חריפה על התנהלותו הכספית של צבי. יש לציין כי צבי בכל מקרה היה מתוכנן לסיים את תפקידו בסיום העונה, אחרי 7 שנים בתפקיד, אך ממצאי הדו"ח מחייבים דיון מסודר בנושא.

"מה בסך הכל עשיתי? הוספתי בדו"ח הכספי סעיפים שתמיד היו מגיעים לי, שאנשים באיגוד השופטים רצו להוציא אותם", אמר צבי בכעס לוואלה! ספורט. "5 שנים חתמתי מדי שנה על חוזה סטנדרטי, עד בואו של מר דני קורן, הנפוליאון הזה (יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים נ.א.). קורן הוריד לי סעיף של משבץ חו"ל, שתמיד היה לי, ופשוט הוספתי אותו. רצו להגביל אותי גם במספר המשחקים שאני הולך אליהם בחודש, כאילו שזה תענוג גדול ללכת למגרשים יותר טוב לשבת בבית.

"אם הייתי נותן לשופטים מסוימים לנהל משחקים, הייתי ממשיך לעבוד כרגיל, אבל עבדתי מקצועית לא התחשבתי באף אחד. צריך לשפוט את האנשים שהוציאו את הסעיפים מהחוזה שלי, בלי שקיבלו ממני אישור. תפרו לי תיק. אם אני לוקח עו"ד, הייתי מכניס את כל האיגוד למערבולת, אבל יתחילו חקירות ואני לא צריך לבזבז כספים. אי אפשר לעבוד בשקט באיגוד השופטים, אם אתה רוצה לעשות את העבודה שלך. כל הבלאגן התחיל לפני שנתיים, כשדני קורן התחיל לעבוד".

את תגובתו של קורן לדברים לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully