וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו ממשיכה לסבך את המזרח

4.5.2006 / 14:54

הבלו ג'ייז ניצחו בבוסטון 6:7. דלגאדו חיפה על שבירה של וגנר בהומר מנצח בפיטסבורג. הוושינגטון נאשיונלס נמכרו מידי הליגה

אחרי המתנה ארוכה, נמכרה קבוצת הוושינגטון נאשיונלס. ה-MLB, שהחזיקה בקבוצה עוד מימיה במונטריאול, בחרה בענק הנדל"ן תיאודור לרנר וביו"ר האטלנטה ברייבס לשעבר, סטן קסטן. הקבוצה נרכשה בסכום של 450 מיליון דולר, לאחר שהמונטריאול אקספוס, וושינגטון בגלגולה הקודם, נקנתה על ידי הליגה ב-2002 תמורת 120 מיליון בלבד.

AL: הפסד ראשון לפפלבון

בוסטון - טורונטו 7:6

ראס אדאמס חבט לדאבל באינינג התשיעי, וגרם להפסד ראשון לג'ונת'ן פפלבון השנה. מה שהיה אמור להיות דואל בין ג'וש בקט לרוי האלאדיי הפך לתצוגה בינונית ביותר של השניים. הבלו ג'ייז היו ביתרון 3:4, בוסטון הפכה ל-4:5, לפני מהפך נוסף באינינג השביעי. בשמיני איזנו הרד סוקס, מה שלא הספיק להם במשחק הראשון בסדרה. הומראן רביעי העונה לשיי הילנברנד, ניצחון לדסטין מקגאוון ושמירה לבי ג'יי ראיין.


דטרויט - איינג'לס 1:2

הטייגרס ממשיכים להציג יכולת הגשה טובה, כדי לזרום לניצחון שישי ברציפות. 7.1 אינינגים לנייט רוברטסון בדטרויט ולג'ף וויבר בלוס אנג'לס. את הניצחון קצר ג'ואל זומאיה ואת השמירה פרננדו רודני, בעקבות חבטה של אלכסיס גומז באינינג השמיני על וויבר.


טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 4:2 (אחרי 10 אינינגים)

קייל פרנסוורת' רשם ניצחון ראשון כיאנקי ומריאנו ריברה את השמירה החמישית שלו, כשאלכס רודריגז יצא מסלאמפ בזמן הנכון. אחרי 0 מ-12 א-רוד חבט סינגל שהעלה את ניו יורק ליתרון באינינג העשירי. תומאס פרז עם ההומר היחיד במשחק, לטמפה ביי, שהובילה 0:2 עד האינינג השביעי. משחק טוב עם 61 אינינגים לקייסי פוסום, הפסד לטיילר ווקר.


אוקלנד - קליבלנד 14:3

השבט הביא איתו את ההתקפה המפורסמת ואת המחבט של טראוויס הפנר, שרשם הומר עשירי העונה עם ארבעה ריביז. האינדיאנס שמו תשע ריצות על הלוח באינינג השביעי. פול בירד זכה בניצחון רביעי, ולא פלא, תראו את המספרים שההתקפה שלו שמה עבורו בארבע הפתיחות האחרונות: 11, 10, 15, 14. דני הארן בצד המפסיד, הומר גם לקייסי בלייק.


מינסוטה - קנזס סיטי 1:6

שבעה אינינגים ושבעה חשמולים לבראד ראדקה נגד התרופה של הליגה, קנזס סיטי. הומר שישי העונה לטוריי האנטר, מידי ג'ו מייז שכבר עומד על ארבעה הפסדים מול 0 נצחונות.


וייט סוקס - סיאטל 5:6 (11 אינינגים)

למה אדי גווארדאדו כזה עגלה? למה? למה?? הקלוזר של סיאטל שבר שמירה בפעם השלישית העונה, כשפאבלו אוזונה מוביל את האינינג התשיעי ורץ אל השוויון ולקינוח רושם את ריצת הניצחון, ממחבטו של חואן אוריבה. הוייט סוקס לקחו יתרון של 1:4 עם ארבע ריצות באינינג השביעי, אבל במעלה האינינג הבא החזירו המארינרס את התוצאה לצידם עם ארבע ריצות משלהם. ניצחון לבובי ג'נקס, הפסד לג'ייק וודס.


טקסס - בולטימור 1:2 (12)

הומר באינינג ה-12 של מארק דה רוסה הקנה לריינג'רס ניצחון ביתי. ריק באוור רשם את ה-W לטקסס. 8.1 אינינגים לג'ון קורונקה, שהרשה רק נקודה אחת לבולטימור, מהומר של ג'יי גיבונס.

NL: טוב שיש דלגאדו

ניו יורק מטס - פיטסבורג 3:4 (12 אינינגים)

בילי וגנר נתן שני סינגלים, לחוזה הרננדז ולרוני פאולינו, באינינג התשיעי, פוצץ שמירה במצב 1:3 ומנע מפדרו מרטינז להיות המגיש הראשון העונה שמגיע לשישה נצחונות. אבל באינינג ה-12 חילץ אותו קרלוס דלגאדו מעסק הביש, עם הומר מספר 11 העונה מידיו של מייק גונזאלס. "כולנו מאחורי בילי", אמר דלגאדו, אחרי שאיש ה-43 מיליון דולר שבר בפעם השלישית העונה. פדרו בקצב של עונת סיי יאנג עם שישה ותשעה ו-ERA של 2.72.


יוסטון - סט. לואיס 4:5

מגיש אחר בתקופה לא טובה הוא ג'ייסון מארקי, שאחרי פתיחה של 0:3 רשם שלושה הפסדים רצופים. מי שלא נרגע הוא אלברט פוחולס, עם הומר מספר 15 העונה. גם סקוט ספיזיו והקטור לונה חבטו להומרים על רוי אוסוולט, שהגיש שמונה, חשמל חמישה, רשם ניצחון וקיבל שמירה מבראד לידג', שממשיך להיות מאוד שייקי.


דודג'רס - סן דייגו 11:5

וואלה, הפאדרס מצאו את המחבטים. אחרי 1:1 בחלוף שישה אינינגים, סן דייגו שמה שלוש ריצות על הלוח באינינג השביעי ועלתה ל-1:4. לוס אנג'לס הגיבה בשלוש ריצות משלה, אבל הסכין הונחה באינינג השמיני, בו רשמו הפאדרס עוד חמש ריצות, יחד עם עוד שתיים בתשיעי. ומי חבטו להומר? כל הבי"תים - מארק בלהורן, ג'וש בארפילד וג'ף בלום. הומרים גם לאנדרה את'ייר, דיונר נבארו ואולמדו סיאנז מלוס אנג'לס.


פידלפיה - אטלנטה 4:5

ארון רוואנד נכנס לכושר. אחרי משחק בן ארבע חבטות לפני יומיים, רוואנד קבר את הכדור ביציע באינינג השמיני, הכניס שתי ריצות מתוך השלוש שלו וזקף הפסד לחובת מייק רמלינג'ר. שבעה אינינגים וחמישה חשמולים לג'ון סמולץ ולברט מאיירס. ניצחון לריאל קורמייה והומר תשיעי העונה לאנדרו ג'ונס.


מילווקי - סן פרנסיסקו 2:0

ג'ייסון שמידט חוזר לכושר בהדרגה, והלילה אכל את הברוורס. המסרשמידט ירה תשעה טילים בשבעה אינינגים של עבודה. בארי בונדס הלך על הומר מספר 713 אבל במקום זאת קיבל גזונגה לראש באימון לפני המשחק. הוא שיחק בכל זאת ורשם 0 מ-4. הפסד לדייב בוש.


קולורדו - סינסינטי 0:3

משחק יפהפה לג'ף פרנסיס, שעם שבעה וחמישה השבית את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה. הרוקיז רשמו את שלוש ריצותיהם באינינג החמישי, כולל חבטה עם שני ריביז של מאט הולידיי. שמירה לבראיין פואנטס.


אריזונה - קאבס 1:5

שייייאו, איזה אפסים הקאביז האלה. איזה גועל נפש של התקפה. גרג מדוקס ספג הפסד ראשון אחרי חמישה נצחונות, כשצ'אד טרייסי מנצח אותו לבד עם הומר וארבעה ריביז. שיקגו עם שלוש ריצות זכות בארבעה משחקים, מיגל בטיסטה נהנה מהעניין עם שבעה אינינגים נוחים וניצחון.


וושינגטון - פלורידה 6:5

הנאשיונלס נמכרו סוף סוף, אבל מי שחגג היו המארלינס, ששוב שמטו יתרון מוקדם, הפעם 2:5, אבל התעלו בזכות חבטה של הנלי רמירז על מלך הסייבים של שנה שעברה, צ'אד קורדרו. ווס הלמס וג'ו אברקרומבייל חבטו להומר, ג'ו בורובסקי שמר לפלורידה. בראיין שניידר עם הומר לנאשיונלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully