וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי פ"ת: רוני לוי מתלהב מהברזילאים

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

5.5.2006 / 14:21

מאמן מכבי חיפה התרשם משלושת הנבחנים הצעירים בתפקידי קשר-חלוץ שיבא לו פיני זהבי. אריק בנאדו התאמן וסירב להתייחס לעתידו

בלם מכבי חיפה, אריק בנאדו, הופיע היום (חמישי) לאימון הקבוצה, אך סירב להתייחס לשיחה שהתקיימה שלשום בינו לבין המאמן רוני לוי, במהלכה הביע הקפטן חוסר שביעות רצון ממעמדו הנוכחי.

לוי עצמו הסתפק בתגובה לקונית: "מה שנאמר כבר נאמר. את מה שיהיה לי להגיד, אומר איפה שצריך".

חיפה תחסר במשחק ההכתרה הרשמי בשבת (19:00, קרית אליעזר) מול מכבי פ"ת, את רפאל אולארה המורחק, אדורם קייסי הפצוע, ואולי גם את רוברטו קולאוטי הפצוע, ששיתופו מוטל בספק. תום אלמדון צפוי להמשיך בשער, וגם עדן בן בסט וליאור רפאלוב עשויים להשתלב בהרכב הפותח.

רוני לוי: "העונה תסתיים כאשר היא תסתיים. אנחנו רוצים לסיים אותה עם טעם טוב, יחד עם הקהל שלנו. יותר מהתרגשות על הזכייה באליפות, זה יותר הרגשה של סיפוק וגאווה על מה שנעשה בקבוצה".

שלושת השחקנים הברזילאים בתפקידי קשר-חלוץ, דיאבו קוסטה (23) מקבוצת טומואנסה, מאלקון סואז'ה (21) ואנדריי לימה (21) ממועדון הכדורגל אספורטה, שנחתו לפנות בוקר, הספיקו להשתתף באימון הקבוצה.

"כבר באימון הראשון אפשר לראות את היכולות שלהם, הם כנראה נולדו עם כדור. אמשיך לבחון אותם, צריך לזכור שהם באו אחרי 12 שעות טיסה", אמר לוי. השלושה ייבחנו בשורות האלופה עד תום העונה, ואם מי מהם ירשים, תיעשה פנייה לסוכנם, פיני זהבי.

במכבי חיפה הולכות ונשלמות ההכנות לאליפות השלישית ברציפות של המועדון, והעשירית בסך הכל.

לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת הוזלו כרטיסי הכניסה בצורה משמעותית. כרטיסים במחיר 10 ש"ח בלבד יימכרו ליציעים 11-12 ו- 6, 7 ו-8 לכולם, ללא יוצא מהכלל (ילדים, נשים ומבוגרים). כרטיסים במחיר 30 ש"ח יימכרו ליציעים 1, 5, 5א', 5ב' וכרטיסים ב-40 ש"ח ליציעים 2-4.

בסוף המשחק יוקרן קליפ עם שערים נבחרים מכל אליפויות המועדון הירוק על גבי מסך בגודל 20 מטר. כמו כן, האוהדים יקבלו חוברת אליפות ומהודרת, ויזכו לשמוע את שרית חדד בהופעה חיה. וכמובן, אולי בהשפעת יום העצמאות, יהיו גם זיקוקים ומופעי לייזר ושאר ירקות פירוטכניים. בקבוצה מעריכים כי האצטדיון יהיה מלא.

גוסטבו בוקולי אמר לקראת המשחק: "זה משחק שכייף לשחק בו, אבל אנחנו צריכים להיות רציניים כמו בכל משחק אחר, ולהראות שבאמת מגיע לנו להיות האלופים".

הרכב משוער: תום אלמדון, קלמי סבן, אלון חרזי, אריק בנאדו, חיים מגרלשוילי, חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג (ליאור רפאלוב), עדן בן בסט (רוברטו קולאוטי), שלומי ארבייטמן.

מכבי פ"ת: שואפים למקום הרביעי

במכבי פ"ת ימשיכו בשבת במאמצים לסיים במקום הרביעי ולהגיע עונה שלישית ברציפות להגרלת גביע אופ"א במונאקו. הדרך לכך תעבור בקרית אליעזר, לא בדיוק המקום האידיאלי במצב כזה, אבל הלוזונים יודעים שבמכבי חיפה עסוקים בחגיגות, תלבושות עם כוכבים, אריק בנאדו והעונה הבאה, בעוד שלפ"ת עדיין יש אתגר.

עו"ד שחר בן עמי, פרקליטו של סלים טועמה, הכחיש השבוע את הידיעות הקושרות את הקשר למכבי חיפה והפועל ת"א והוסיף שהוא חתום גם לעונה הבאה. הפגישה עם דייויד אבו, סוכנם של פטריק סופו ובלסינג קאקו, בהם מעוניין המאמן, נדחתה לשבוע הבא.

עידן כסיף, פרקליטו של הבלם ג'ובאניני, מחכה שהשחקן יחלים לפני שיפעל לקידום המו"מ עם הראקלס ההולנדית. החלוץ עומר גולן ערך השבוע אימונים קלים ולא ישחק בשבת וככל הנראה גם לא במחזור האחרון. גולן מתכוון לחכות להחלמה כדי להאיץ את המו"מ עם שפילד יונייטד וקבוצות אנגליות נוספות.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, שי דוד, סלים טועמה, פטריק סופו, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully