וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולצמן ימשיך שנתיים נוספות באשדוד

משה בוקר

4.5.2006 / 12:52

מלך שערי ליגת העל ירוויח 100 אלף דולר לעונה. משה אוחיון לא ממהר לחתום, חיפה ולבסקי סופיה מרחרחות. "אני רוצה להיות שחקן מוביל"

מלך שערי ליגת העל, שי הולצמן, הגיע לסיכום על הארכת חוזהו במס. אשדוד לשנתיים נוספות. הולצמן הגיע לסיכום עם ג'קי בן זקן לפיו הוא ירוויח 100 אלף דולר נטו לעונה. החתימה על החוזה אמורה להתבצע בימים הקרובים.

מי שעדיין לא ברור אם ימשיך בקבוצה הוא משה אוחיון, שקיבל חוזה משודרג לשלוש שנים. הקשר לא ממהר לחתום באשדוד וקודם לכן הוא מתכוון לקיים שיחת הבהרה עם המאמן יוסי מזרחי. "הייתי קפטן האולימפית ושחקן מוביל. אני כבר בן 23 ולא מתכוון להישאר באשדוד אם יוסי לא יבנה עלי. טוב לי כאן, אבל אני רוצה לשחק ולהיות שחקן מוביל, בהתאם ליכולת שלי".

באשדוד אישרו אתמול כי קיבלו פנייה ממכבי חיפה בנוגע לשחקן ושלחו מסר ליעקב שחר: "לכל שחקן יש מחיר, גם למשה אוחיון יש מחיר, שתמורתו נסכים לשחרר אותו". גם לבסקי סופיה הבולגרית, שכמעט החתימה את השחקן בשנה שעברה, עדיין מעוניינת בשירותיו.

"אני אמור לקבל דרכון צרפתי ואם ההצעה מלבסקי תהיה מעניינת אשמח לעבור אליה", הסביר אוחיון. "מקווה שאשדוד לא תדרוש עלי הרבה כסף. אם אני שחקן ספסל, אז למה לבקש הרבה כסף?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully