וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיניגה: "ננהיג תקרת שכר באירופה"

4.5.2006 / 12:19

נשיא באיירן מינכן מתוסכל מעוצמתה הכלכלית של צ'לסי ודורש שוויון. מארק יוז ימשיך בבלקבורן. בניטז דחה הצעות על מארק גונזאלס

נשיא באיירן מינכן, קארל היינץ רומיניגה, ממשיך בנסיונותיו לשנות את פני הכדורגל האירופאי. ההצעה האחרונה של שחקן העבר הגרמני היא להנהיג תקרת שכר, וזאת על מנת למנוע את השתלטותה של צ'לסי על הכדורגל העולמי.

"אנחנו (באיירן) עושים רווח שנתי של 35 מיליון יורו, זה הכרחי עבורינו, אבל צ'לסי הפסידה 204 מיליון יורו, ורומן אברמוביץ' מכסה את הכל בקלות. יש כאן מקרה של חוסר שוויון מוחלט, ואנחנו עדיין משחקים באותם מפעלים. זה לא מתקבל על הדעת". רומיניגה פירט את תוכניותיו: "תהיה תקרת שכר, ומועדון שיעבור עליה ייענש".

"אלו שטויות גמורות", הגיב סיימון גרינברג, מנהל אגף התקשורת של המועדון הלונדוני. "יש הרבה מועדונים שביזבזו יותר מצ'לסי ב-10 השנים האחרונות. ההצהרות של רומיניגה באות כדי ליפול על אוזניים מאוד מסויימות, וכנראה בגלל נושאים אחרים".

הרמיזה של גרינברג באומרו "נושאים אחרים" הייתה ברורה בעוקצנותה כלפי הגרמני. למעשה, הנציג האנגלי רומז שרומיניגה כועס על צ'לסי בה ישחק ככל הנראה מיכאל באלאק, כוכבה של באיירן, אחרי שהקבוצה האנגלית הציעה לו משכורת גבוהה בהרבה מזו שהוצעה לו בבאיירן.

ניוקאסל תבקש לאשר לרואדר להיות מאמנה

ניוקאסל יונייטד שלחה מכתב רשמי להנהלת הפרמיירליג, בבקשה לאפשר לגלן רואדר, שלא מחזיק בתעודת האימון הדרושה, לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. בקשתה של הקבוצה עשוייה להיתקל בהתנגדות רצינית בקרב איגוד המאמנים. דובר מטעם הפרמיירליג אמר אתמול (רביעי): "כרגע לגלן רואדר אין תעודת אימון שתרשה לו לאמן בליגה העליונה, והוא לא יוכל להיות מאמנה של ניוקאסל".

רואדר אימן את ווסטהאם בשנת 2003 ובאותה עונה נרשם לקורס מאמנים, על מנת לזכות ברשיון האימון הנדרש, אבל סבל מאירוע מוחי שגרם לו לעזוב את הכדורגל לתקופה ארוכה, וכך גם את המבחנים לקבלת התעודה.

"החלטתי לגשת שוב לקורס בעונה הבאה", אמר המאמן, שהחליף את גרהאם סונס בניוקאסל בפברואר, "זה מראה על כך שאני מסכים עם העניין הזה. אני מקווה לעבור את המבחנים". כעת צריכה ההתאחדות להחליט אם לאפשר לו לפתוח את העונה בתור מאמן, למרות שישיג את הרשיון רק בשלב מאוחר יותר של השנה.

מארק יוז ימשיך בבלקבורן עד 2009

מאמן בלקבורן, מארק יוז, שהצעיד את הקבוצה לעונה מצויינת, ולהשתתפות בגביע אופ"א בשנה הבאה, האריך את חוזהו בקבוצה ב-3 שנים נוספות, דבר שישאיר אותו ברוברס עד 2009.

יוז הוולשי הגיע לבלקבורן מנבחרת מולדתו ב-2004 ואתמול (רביעי) אמר: "אני מאוד שמח עם מה שקורה ברוברס, ואני גאה להבטיח את העתיד שלי במועדון. נהנינו מעונה נהדרת ואני שמח להיות חלק מההתקדמות של הקבוצה".

ליברפול דחתה הצעות על מארק גונזאלס

מאמן ליברפול, רפא בניטז, מגלה שדחה מספר הצעות לרכישת מארק גונזאלס. הקשר הצ'יליאני נרכש על ידי ליברפול בקיץ האחרון, אבל לא זכה לקבל אישור עבודה והושאל לריאל סוסיאדד. בקיץ הקרוב הוא אמור לשוב לאנפילד. בסן סבסטיאן עשה גונזאלס חצי עונה נהדרת, דבר שהביא להתעניינות של מספר קבוצות בו. עכשיו בניטז רומז שהוא מתכוון לצרף את גונזאלס בקיץ הקרוב.

"יכולנו לעשות רווח מלמכור אותו", אמר בניטז, "אבל אני לא מעוניין בזה. שלוש או ארבע קבוצות ספרדיות הביעו בו התעניינות, וקיבלתי טלפון גם מנשיא של קבוצה מסויימת, אבל סירבתי. העניין ברור, אנחנו רוצים לראות אותו בליברפול בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully