וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי קסם אחרונים של זיזו

רועי בית לוי

4.5.2006 / 11:37

כל מה שתכננו העונה בריאל מדריד, התפורר והשאיר אכזבה. ביום ראשון מול סנטאנדר יש לפחות סיבה אחת לקוות למשהו טוב: זינאדין זידאן

ריאל מדריד היא קבוצת רפאים. ביום ראשון יעלו 11 שחקנים בלבן אל כר הדשא באיצטדיון אל סארדינרו למשחק הליגה מול ראסינג סנטאנדר, אבל האמת היא שכל דמיון בינם לבין אותה קבוצת שחקנים שאפתנית שפתחה את העונה, מקרי בהחלט. בסנטיאגו ברנבאו התחילו לחשוב על העונה הבאה הרבה לפני שזו הנוכחית התקרבה לישורת האחרונה, והשמות הגדולים שישחקו שם עוד כמה חודשים עברו כבר מזמן למרכז הדיון.

המטרות שעמדו בפני המועדון בתחילת העונה החלו נעלמות האחת אחרי השנייה: ברצלונה פתחה, שוב, פער בפסגת הטבלה, הקמפיין בליגת האלופות התרסק, שוב, בשלב מוקדם מהצפוי, וגם שאיפות הזכייה בגביע המלך נעצרו, שוב, כבר בחצי הגמר.

לא מדובר רק בתארים. הפרויקט של ריאל נכשל גם ברמה האישית. נדמה שכל מי שהיה קשור העונה לריאל מדריד סבל משנה מדכדכת. רוביניו התגלה כבלון נפוח ואיבד ביטחון עצמי, באפטיסטה וקאסאנו לא הצליחו להשתלב במערך הקבוצתי, המאמן וונדרליי לושמבורגו גורש בבושת פנים, המנהל המקצועי אריגו סאקי התייאש ועזב, רונאלדו הסתכסך עם הקהל, ראול נפצע, הנשיא פלורנטינו פרס מאס בכל והלך הביתה, מחליפו פרננדו מרטין לא הצליח לשמור על תפקידו ונגרר למערכת בחירות סבוכה שסופה לא ידוע ואפילו אלפרדו די סטפאנו, נשיא הכבוד, חטף התקף לב.

לכאורה העימות מול ראסינג מהתחתית לא אמור לנפק חוויית צפייה מלהיבה במיוחד, פרט לעובדה אחת חשובה: זו תהיה אחת ההזדמנויות האחרונות לראות את זינאדין זידאן, המאסטרו הגדול של הכדורגל העולמי בן ימינו, בשידור ישיר, במדי ריאל מדריד. זיזו התאושש מכל פציעותיו הקטנות והבטיח שמשחקיו האחרונים בקבוצה לא יאכזבו את אוהדיו הרבים. אחרי עונה אפרפרה ועגומה שכזאת במדריד, זוהי סיבה טובה למסיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully