וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: האדום עולה

5.5.2006 / 18:18

הפועל ראשון לציון הגיעה למשחק מספר 1 בגמר הפלייאוף מול מכבי עם מאזן 3:0 מול הצהובים. זה לא הפריע לה לנצח בחוץ 31:34

דרבי הכדוריד של ראשון לציון במשחק מספר 1 בגמר הפלייאוף, סיפק את הפתיחה המרתקת ביותר אותה יכול אוהדי הכדוריד לבקש. בבית של מכבי, עם מאזן שלילי 3:0 של הפועל מול מכבי העונה, הצליחו האדומים לעשות את הלא ייאמן, להנחיל למכבי הפסד ראשון העונה, ולנצח את משחק מספר 1 31:34.

הפועל השתלטה על המגרש מהפתיחה, וקיבלה השראה מיום מצוין של המנהיג עידן מיימון (8 שערים) ודקות מצוינות של אבישי סמולר. המשחק התנהל בקצב מהיר מאוד, בעיקר במחצית הראשונה, כשמכבי מנסה להתאושש ומוצאת את עצמה רודפת אחרי מי שהוגדרה כאנדרדוג מובהק בסידרה. משחק הפתיחה סיפק משחק איכותי שמשאיר טעם של עוד להמשך הסידרה.

ביום שני ייפגשו הקבוצות לגמר גביע המדינה.

מאור: זה לא אסון גדול

גלעד מאור, מאמן מכבי: "כל הכבוד להפועל. הם רצו את המשחק יותר וראו את זה. אנחנו ננסה לחזור, הפועל מובילים 0:1 וזה עובדה אבל התואר עוד לא גמור. היה לנו מומנטום שחזרנו שאולי הכניס אותנו לאשליה. השחקנים האלה הם אותם שחקנים שניצחו במשך שנה. היום החטאנו והם היו יותר מפוקסים. זה לא אסון גדול, צריך 3 כדי לקחת את הכל. הפנים לגמר גביע, שם מחלקים תואר".

ווה זיידמן, שוער ומאמן הפועל: "הצלחנו לעשות צעד אחד בדרך למטרה שהיא אליפות. זה היה משחק מאוד חשוב בשבילנו. התכוננו והתכוננו והתכוננו כי ידענו שהם ניצחו אותנו 3 פעמים, אני מרוצה מהתוצאה. בחלק מהדקות אמנם איבדנו קצב וכדורים, אבל אני מקווה שזה לא ישפיע עלינו בהמשך. מכבי יגיעו ביום שני עם מוטיבציה גבוהה, אבל זה משחק חדש".

עידן מיימון: "אמרתי לפני שזה המשחק הכי חשוב בסידרה. לא צריך להרים את האף, עוד לא עשינו כלום, אבל הרגשנו טוב לפני המשחק וזה בא לידי ביטוי בתוצאה. אני שמח ומאושר עד השמיים, מגיל 7 אני הולך עם הסמל של הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully