וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יותר קשה להישאר בפיסגה מאשר להגיע אליה"

4.5.2006 / 11:16

העיר ברצלונה חגגה אליפות שנייה ברציפות. הנשיא לאפורטה: "עכשיו נגיע לגמר האלופות פחות לחוצים. הקבוצה עושה היסטוריה"

"זהו הפרס הכי גדול עבור הקבוצה", אמר ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, אחרי שקבוצתו הבטיחה את אליפות ספרד, השנייה ברציפות. בארסה הייתה גם הקבוצה הקודמת שזוכה פעמיים ברציפות בתואר, ב-1998 וב-1999. לאפורטה הנלהב הוסיף: "זה פרס על עבודה קשה של עונה שלמה. עכשיו נגיע לגמר ליגת האלופות פחות לחוצים. הקבוצה הזאת עושה היסטוריה".

משחקה של ברצלונה מול סלטה ויגו (0:1) נפתח שעה מאוחר יותר מזה של ולנסיה מול מאיורקה (1:2 למאיורקה), וכבר במחצית ידעו הקטאלונים שזכו באליפות. אלפים יצאו לרחובות העיר, ואילו השחקנים לא הורידו את הרגל מהדוושה, וסמואל אטו כבש את שערו ה-25 העונה כדי להבטיח ניצחון נוסף, בדרך לתואר מלך השערים.

"זה היה שער יפה, אבל מה שעוד יותר יפה זה שזכינו באליפות היום", אמר החלוץ הקמרוני, שלא שכח להודות לכולם: "הצוות המקצועי והשחקנים עושים כאן עבודה גדולה בשלוש השנים האחרונות, והשחקנים שהגיעו בשנתיים האחרונות, כמוני, הצטרפו ויצרו קבוצה מצויינת ותלכיד אדיר".

גם מאמן הקבוצה, פרנק רייקארד, היה מאושר: "התואר השני ברציפות מהווה אישור למה שהקבוצה הזו יכולה לעשות. תמיד אומרים שיותר קשה להישאר בפיסגה מאשר להגיע אליה, וזה מראה על גודל ההישג שלנו. עכשיו נוכל לחגוג קצת, לפני שנשוב
לעבודה הקשה".

צ'יקי בגירסטיין, שחקן העבר של הקבוצה, ומנהלה הספורטיבי כיום, אמר: "זכייה שנייה ברציפות באליפות מסמלת איזו קבוצה גדולה יש לנו כאן. זה יכול להיות תחילתו של עידן. אם נזכה גם בליגת האלופות, יוכלו להשוות אותנו ל'דרים טים'".

שחקן השנה בעולם, והשחקן המזוהה יותר מכולם עם ההצלחה הספורטיבית של המועדון, רונאלדיניו אמר בשמחה: "זה נהדר, וזה הזמן להנות מהרגע ולחגוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully