וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז חזר מצרפת, חלוץ מגינאה על הכוונת

אסף שקד

4.5.2006 / 13:12

גאידמק מעוניין בסאם בנגורה, מלך שערי סטוק סיטי מאנגליה. פרננדז חזר מצרפת והעביר את האימון, צפוי לפתוח עם 2 חלוצים

לואיס פרננדז, מאמן בית"ר ירושלים, שחזר ביום רביעי לישראל מחופשה בצרפת, הגיע היום (חמישי) בבוקר לבית וגן והעביר את אימון הקבוצה. במהלך האימון תירגל פרננדז את ההרכב הצפוי לפתוח במשחק ביום ראשון. כמו שהדברים נראים כעת, בית"ר אמורה לפתוח בהרכב זהה לזה שפתח מול אשדוד. רק לגבי שחקן אחד עדיין מתלבט פרננדז, והוא אבירם ברוכיאן, שתורגל באימון בהרכב השני.

במידה וברוכיאן ירד לספסל כפי שמסתמן, עשוי פרננדז לפתוח עם צמד חלוצים, כשלצידו של אגאנסו יפתחו או ברק יצחקי או עמית בן שושן. בן שושן ערך טיפולים עקב מתיחה בשריר ולא ערך אימון, אך כבר מחר הוא צפוי לשוב להתאמן ולהיות כשיר למשחק.

ליאור אסולין ומאור מליקסון, שהחמיצו את אימון הכושר ביום שלישי, ערכו אימון אישי. תומר חליבה ערך גם הוא אימון בנפרד עם אריק בלונדל, וככל הנראה יהיה מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות. עמרי אפק נטש את האימון בגלל כאבים בגב. כמו חליבה, גם הוא עשוי להיות מחוץ לסגל.

מרבית שחקני בית"ר ירושלים יחד עם עזורי ופרננדז, יגיעו למשחק גמר גביע המדינה של קבוצת הנוער בהרצליה. הבעלים ארקדי גאידמק יגיע כחצי שעה לפני המשחק וישוחח עם שחקני הנוער של בית"ר ירושלים.

חלוץ סטוק מועמד לבית"ר ירושלים (עודד זרגרי "הארץ", בשיתוף וואלה!)

התקשורת הבריטית מדווחת כי [[ארקדי גאידמק]] מנסה להביא לבית"ר ירושלים את חלוץ סטוק סיטי, סאם (סמבגו שם מלא) בנגורה בן ה-24. מדובר בחלוץ מגינאה, שכבש העונה 9 שערים ב-24 משחקים. בנגורה הוא מלך השערים של סטוק ממרכז הטבלה של ליגת הצ'מפיונשיפ (הליגה השניה אחרי הפרמיירליג) בבריטניה, למרות שבזמן האחרון הוא לא נמצא עם הקבוצה אלא עם משםחתו בגיניאה. 7 מתוך 9 שעריו הוא כבש בחודשים נובמבר ודצמבר. לסטוק הוא הגיע מסטנדרד ליאז' הבלגית.

ראשי הקבוצה קבעו לעצמם תאריך יעד להחתמת המאמן בעוד שבועיים מהיום. בקבוצה מודעים לכך שלמאמן הבא תהיה הרבה עבודה ומעט זמן כדי להכין את הקבוצה לעונה הבאה וחוששים שבית"ר לא תהיה מוכנה כראוי.

תאריך היעד נקבע כך שלמאמן הבא יהיה לפחות חודש אחד של התאקלמות ולימוד הקבוצה לפני היציאה למחנה האימונים שאליו תצא הקבוצה בסוף יוני.

אחת ההחלטות החשובות שקיבלו ארקדי גאידמק והיו"ר ולדימיר שקלאר, היא שמי שיגיע יתפקד כמאמן ולא כג'נרל מנג'ר מסוגו של לואיס פרננדז.

בקבוצה הכחישו כי טרי ונבלס מועמד לקבוצה ואמרו כי יש לא מעט מאמנים בכירים שיהיו מוכנים להגיע לירושלים, אך עדיין לא התקבלה החלטה בעניין. גם שמו של רולאנד קורביס הצרפתי הוזכר.

בית"ר פועלת כרגע בשני מישורים - גאידמק מקבל לא מעט הצעות מסוכנים ושקלאר בורר את השמות הרבים שמוצעים לקבוצה.

למרות חוסר הבהירות בעמדת המאמן, בבית"ר עדיין מתכוונים להחתים בטווח הקרוב את חבורת הצעירים של הקבוצה - אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, ועמית בן שושן. חוזהו של הבלם תומר בן יוסף צפוי להשתדרג.

בבית"ר עדיין ממתינים לתשובות מבלם הפועל תל אביב, שמעון גרשון, וקשר מכבי חיפה מיכאל זנדברג.

בקבוצה פסימיים לגבי הגעתו של גרשון, אך אופטימיים הרבה יותר לגבי צירופו של זנדברג, שמסיים חוזה במכבי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • סטוק סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully