וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה דבר טוב שריאל מדריד רוצה אותי"

4.5.2006 / 12:26

העיתון הספרדי ה"אס" דיווח כי הסנטר הקרואטי, המסיים חוזה בקיץ במכבי ת"א, דורש 2 מיליון יורו לעונה. גם פפאלוקאס על הכוונת

אחרי ההפסד בגמר היורוליג לצסק"א, יש שחקנים במכבי ת"א שכבר עכשיו מתחילים להתכונן לעונה הבאה. אתמול (רביעי) פרסם ה"אס" הספרדי כי ניקולה וויצ'יץ', הסנטר הקרואטי של מכבי המבוקש על ידי ריאל מדריד, דורש 2 מיליון יורו לעונה. "זה דבר טוב שריאל מדריד רוצה אותי", אמר וויצ'יץ' לכתב העיתון. "זה אומר שאני עושה את העבודה שלי כמו שצריך. ריאל הוא מועדון גדול באירופה שתמיד מושך תשומת לב של שחקנים טובים".

על פי העיתון, הקרואטי של מכבי ת"א לא מכחיש את האפשרות שיעזוב את מכבי ת"א בסיום העונה. לשאלה האם נוכחותו של המאמן בוז'ידאר מאליקוביץ', שאימן בעבר בספליט (הקבוצה בה גדל וויצ'יץ') תעודד אותו להגיע לספרד, אמר: "ריאל מדריד הוא אחד המועדונים הגדולים ביבשת. אף פעם לא עבדתי עם מאליקוביץ', אבל הוא אחד הטקטיקנים הגדולים ביבשת".

וויצ'יץ' בן ה-27 הוא הכוכב החם בשוק השחקנים החופשיים באירופה, כיוון שהוא עומד לסיים את חוזהו במכבי בתום העונה אחרי חמש שנים במועדון. לטענת העיתון, ארבע קבוצות NBA ושלושה מועדונים אירופיים כבר הביעו נכונות לשלם את הסכום לוויצ'יץ'. עם זאת, הדרישות הכספיות שלו נראות מוגזמות מעט נוכח ההופעה החיוורת שלו בגמר היורוליג, והפציעות הרבות מהן סבל העונה.

בריאל מעוניינים לבנות קבוצת "גלקטיקוס" בעונה הבאה, ושם נוסף שעלה כמועמד הוא ה-MVP של הפיינל פור, תיאו פפאלוקאס, שאמר לעיתון כי: "צסק"א היא הבית שלי, ואני לא רואה לו תחליף. כרגע אני חושב אך ורק על אליפות העולם ביפן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully