וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו עדיין יכולים לזכות במונדיאל"

3.5.2006 / 22:15

פרנק למפארד מאמין שהכישרון של הסגל האנגלי מסוגל ללכת עד הסוף בגרמניה למרות חסרונו של רוני. על מקלארן: "יש לו טאץ'"

פרנק למפארד, קשר צ'לסי ונבחרת אנגליה, טוען שיש מספיק כישרון בנבחרת האנגלית כדי להתגבר על פציעתו של ווין רוני, וטוען כי השחקנים עדיין בטוחים ביכולתם ללכת עד הסוף בגרמניה. למפארד אמר את הדברים במהלך מסיבת עיתונאים שכינס מאמן הנבחרת, סוון גוראן אריקסון, שבה הוא טען כי רוני, ששבר יותר מעצם אחת ברגלו, ייאלץ לצפות לנס כדי להשתתף במונדיאל.

"כולנו נסערים מהפציעה של ווין, שבגללה כנראה ניאלץ להסתדר בלי אחד הכישרונות הגדולים בעולם", אמר למפארד, "אבל לא נשתמש בזה כתירוץ".

"עדיין יש לנו את סטיבן ג'רארד ומייקל אואן, ובהגנה את ג'ון טרי, ג'ו קול וריו פרדיננד. אני יכול לעבור שחקן שחקן כדי להיווכח שיש לנו סגל מנוסה מהרמות הגבוהות ביותר", אמר למפארד.

למפארד מאמין במקלארן

ההתאחדות האנגלית מתכננת לכנס מסיבת עיתונאים נוספת ביום חמישי, שבה היא צפויה להודיע על המאמן הבא של הנבחרת. עוזר מאמן הנבחרת, סטיב מקלארן, שהוליך השנה את מידלסברו לגמר גביע אופ"א, הוא המועמד הבכיר להחליף את אריקסון. למפארד טוען כי מקלארן זוכה להערכה רבה בקרב השחקנים.

"סטיב עשה עבודה מצוינת עבור הנבחרת, וההישג שלו עם מידלסברו השנה הוא פנטסטי", אמר למפארד, "אני מכיר אותו, והוא יכול להיות מנג'ר מעולה עבור הנבחרת. כשהוא מדבר איתך, הכל נשמע הגיוני. תמיד אפשר ללמוד ממנו, ויש לו את הטאץ' המיוחד עם השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully