וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו נרשם לדראפט

שגיא ניר

3.5.2006 / 21:17

מסומן כבחירה אפשרית בסוף הסיבוב השני. בכל מקרה לא ישחק בעונה הבאה ב-NBA בגלל הצבא. השחקן: "לא פוסל מעבר אפשרי למכבי"

ליאור אליהו, הפורוורד של גליל עליון, נרשם בימים האחרונים לדראפט הקרוב של ה-NBA כשחתם על הטפסים הרלוונטיים. הסוכן שלו בארצות הברית הוא סטיבן יומן. "אני מתעסק רק בהמשך העונה של הגליל", הדגיש אליהו. "הסוכן שלי הוא שמטפל בכל מה שקשור לדראפט ולהתקשרויות מול הקבוצות".

אליהו נחשב לבחירה אפשרית בסוף הסיבוב השני של דראפט 2006, כאשר באתר הדראפט המוביל ברשת, draft.net, הכניסו אותו במקום 57, שם טוענים כי ייבחר על ידי המינסוטה טימברוולבס. לא בטוח שזו תחזית ריאלית, לאור הירידה במניות שלו אחרי ההתלהבות הראשונית ממנו בטורניר הידידות של נבחרת העתודה לפני כשנה, ומאוחר יותר באליפות אירופה, שם הוביל את העתודה למקום הרביעי. "אני רוצה להגיע הכי גבוה שאפשר", אמר אליהו בהתייחס למיקום בו יבחר, אם וכאשר.

בכל מקרה, לא בטוח שהפורוורד האתלטי יתלהב מהאופציה לשחק במדי הטימברוולבס, שם לפני שנה קיבל הכוכב קווין גארנט את הרוקי התורן עם סנוקרת אימתנית, וזאת לאחר שהשחקן הצעיר העז להטביע עליו במשחק 1 על 1. ליאור, ראה הוזהרת - בלי דאנקים על KG.

בעונה הבאה לא יוכל אליהו לשחק ב-NBA בכל מקרה, וזאת בשל שירותו בצה"ל. המטרה של אליהו היא שהסוכן ימצא לו קבוצות שיזמינו אותו למבחנים אחרי תום העונה בעוד חודש ימים, בתנאי כמובן שיקבל אישור מרשויות הצבא.

בתקופה האחרונה אליהו זוכה לפחות דקות משחק כחלק מהרוטציה החדשה של עודד קטש בגליל, בעוד השמות של השניים הללו נזרקו לאוויר כמועמדים אפשריים למכבי ת"א. קטש הוזכר כמאמן אפשרי תחת הג'נרל מנג'ר פיני גרשון, בעוד אליהו כחיזוק אפשרי לקו הקדמי. בנושא הזה אליהו הסכים להגיד רק "אני לא פוסל שום דבר, אבל כרגע אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully