וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומר מספר 712 לבארי בונדס

3.5.2006 / 14:03

חבט אותו בהפסד 5:3 לסן דייגו, ורחוק כעת שניים בלבד מבייב רות'. המטס הפסידו לוושינגטון, בוסטון - יאנקיז - הלילה בשידור דחוי

סן פרנסיסקו - סן דייגו 5:3

כל ארבעת ההומרים של בארי בונדס העונה הגיעו בהפסדים, מה שלא משנה את העובדה שהוא מתקרב עוד יותר לבייב רות'. בונדס חבט כדור של סקוט ליינברינק באינינג השמיני ליציע שמאחורי הסנטרפילד. ליינברינק הוא המגיש ה-419 שאפשר הומר לסלאגר של פריסקו.

וודי וויליאמס זכה בניצחון וטרבור הופמן בשמירה, כשמייק קמרון חובט להומר ראשון העונה לפאדרס, ופדרו פליז מוסיף אחד משלו לג'איינטס. מאט מוריס רשם את ההפסד.


מילווקי - יוסטון 8:5

בן שיטס לא מצליח לקבע את מעמדו כאס במילווקי, כשהאסטרוס הגיעו אליו מוקדם עם שבע ריצות ב-2.1 אינינגים בהם הגיש בטרם הוחלף. מהצד השני היה פרננדו ניבי פנטסטי, כשהמגיש בן ה-23 מונצואלה ערך את הפרמיירה במייג'ורס והראה פוטנציאל עם שבעה אינינגים ושבעה חשמולים. ג'יי ג'יי הארדי, ביל הול ודמיאן מילר חבטו להומרים על ניבי, אבל הניצחון היה שלו והשמירה של בראד לידג'.


אטלנטה - קולורדו 4:5

מרקוס ג'יילס היה מצוין, כשארבע חבטות שלו, כולל דאבל מנצח בסיום, העניקו לברייבס קצת קרקע ב-NL מזרח. ג'יילס נכנס למשחק עם ממוצע לא טוב של 195., אותו הגדיל מיד ל-230. הברייבס פיגרו 4:3, אבל רשמו ריצה באינינג השביעי ואחת בשמיני, מהדאבל של שחקן הבסיס השני. לאנס קורמייה ניצח וכריס ריטסמה שמר. מאט הולידיי ובראד הופ עם הומרים לרוקיז.


אריזונה - דודג'רס 8:10

שבע ריצות של הדי-באקס באינינג החמישי, שכללו גראנד סלאם ראשון בקריירה של צ'אד טרייסי, עמדו במרכז הניצחון. שון גרין חבט להומר נגד קבוצתו הקודמת, ואריזונה הפכה פיגור 5:0 ליתרון 5:7 על אודאליס פרז והדודג'רס. הניצחון ללואיס ויזקאינו, ההפסד לטקאשי סאיטו והשמירה לחוזה ולוורדה.


פלורידה - פילדלפיה 7:5

נו, אז מה חדש? פלורידה מובילה עד לאינינגים המאוחרים, שומטת את היתרון באינינג אחד - ומפסידה. התמימות של המארלינס שוב עלתה להם ביוקר עם ארבע ריצות באינינג השביעי, כולל הומר של ג'ימי רולינס על ריקי נולאסקו, שהעניק ניצחון ראשון העונה לג'ון ליבר (מזעזע, עם שישה אינינגים, ארבע ריצות ו-ERA של 6.87). שמירה לטום גורדון.


מטס - וושינגטון 6:2

הופעה כוחנית של מייקל או'קונור, שרשם שבעה אינינגים ושישה חשמולים, על המטס. אלפונסו סוריאנו הוסיף הומר ושתי ריצות, כשדמיאן ג'קסון רושם גם הוא הטסת כדור, הראשונה שלו העונה. ההפסד במטס הוא לג'ון מיין, כשקרלוס בלטראן חובט להומר חמישי ופול לו דוקה לשני.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 8:0

הקאביז מקווים שלפחות אחד המגישים, מארק פריור או קרי ווד, יחזור בתקופה הקרובה, כי ההגשה שלהם מסריחה. אבל הבעיה הגדולה יותר היא שהם לא מסוגלים לשים ריצות על הלוח. זאק דיוק רשם תשעה אינינגים ושתי קטילות בשאט אאוט בו הרשה חמש חבטות בלבד. מאזן הריצות של הקאביז בשלושת המשחקים האחרונים - 18:2. מבחיל. אנחל גוזמן עם 5.2 אינינגים, שבעה אוורורים וארבע ריצות חובה.


סינסינטי - סט. לואיס 2:3

סידני פונסון הגיש היטב ביתרון 0:2 של הקרדינלס באינינג השישי, עד שהרשה שני הומרים רצופים, לאדם דאן ואדווין אנקרנסיון. אנקרנסיון אחר, חואן, חבט להומר לציפורים האדומות. ניצחון לטוד קופי, הפסד לבראיין פלקנבורג.

AL: מכות בקליפורניה

המשחק בין הרד סוקס ליאנקיז נדחה בגלל גשם, וישוחק ב-18 באוגוסט. הלילה יעלו שתי הקבוצות, כשבבוסטון יגיש ג'וש בקט ובניו יורק שון צ'אקון.

המשחק היה מתוכנן להיות מועבר בשידור ישיר ב-ESPN, אולם בשל משחק 6 בין קליבלנד לוושינגטון, הוא יועבר בשידור מוקלט החל מ-6 בבוקר.


בולטימור - טורונטו 2:9

מיגל טחאדה חבט להומר ולשלוש ריצות, ועזר יחד עם רמון הרננדז (הומר משלו) לסגור עניין אחרי שהבלו ג'ייז צימקו פיגור 5:0 ל-5:2. הומר גם לג'יי גיבונס, ניצחון רביעי לקריס בנסון, שמגלה הרבה יציבות עם ERA של 3.32, הפסד לקייסי ג'נסן.


קליבלנד - וייט סוקס 1:7

מארק בהרלי נחבט קשות בפתיחה השניה ברציפות, האינדיאנס עלו ליתרון מוקדם של 0:3 והגדילו אותו בהמשך. סי סי סבאתיה חזר מפציעה, ונתן לשבט מרחב נשימה וניצחון. הומר מספר 9 לטראוויס הפנר, אחד הרוצחים השקטים המסוכנים בליגה.


דטרויט - קנזס סיטי 1:4

הטייגרס ממשיכים להתגלגל קדימה, עם שישה אינינגים סולידיים של מייק מארות'. מתוך 11 משחקי חוץ, הרויאלס עם 11 הפסדים (נכון - בלי ניצחון) העונה. הומרים לקרייג מונרו ולברנדון אינג', שמירה לטוד ג'ונס.


מינסוטה - סיאטל 1:5

סוף סוף הטווינס יצאו מהסלאמפ, כשניצלו את המשאבים של יוהאן סנטנה. האס הגיש שבעה וקטל תשעה בדרך לניצחון. מינסוטה רשמה ארבע ריצות שעשו את ההבדל באינינג השני. שבעה אינינגים והפסד לג'רוד וושבורן.


איינג'לס - אוקלנד 10:3

קטטה שניקתה את הספסלים עמדה במרכזו של המשחק הזה, ולאחריה הורחקו ג'ון לאקי, המגיש של האיינג'לס, וג'ייסון קנדל, התופס של אוקלנד. אחרי המהומה חגג אריק שאבז הומר מספר 200 בקריירה, כשבובי קרוסבי רושם הומר בן שלוש ריצות משלו, כחלק משש ריצות שסגרו את הסיפור באינינג השישי. לאקי רשם את ההפסד לאחר 5.1 אינינגים ושישה חשמולים. ולאדימיר גררו עם הומר שביעי העונה ללוס אנג'לס מאנהיים.


טמפה ביי - טקסס 7:5

מי שנהנים מהמאבקים בקליפורניה הם הריינג'רס, שממשיכים לנצח. קווין מנץ', בראד ווילקרסון ומארק דה רוסה עם הומרים לטקסס, דיימון הולינס עם ההומר היחיד של טמפה ביי. ניצחון לרובינסון טחדה, שמירה לאקינורי אוצוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully