וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג צימקה את הפער מבאיירן

2.5.2006 / 22:53

השניה בבונדסליגה שמרה על סיכוי לתואר, אחרי שניצחה את פ.צ קלן 0:1. באיירן תוכל לחזור לפער של 5 נקודות אם תנצח את שטוטגארט

המחזור ה-32 (מתוך 34) בליגה הגרמנית יצא הערב (שלישי) לדרך. המבורג ממשיכה לאיים על התואר של באיירן מינכן, אחרי שניצחה בחוץ את פ.צ קלן 0:1 וצימקה ממנה את הפער לשתי נקודות בלבד. כעת יקוו בהמבורג למעידה של האלופה במשחק מחר מול שטוטגארט. ניצחון של באיירן יחזיר את הפער ל-5 נקודות, כשישארו עוד 6 בקופה. השער היחיד במשחק בין המבורג לקלן היה עצמי ונכבש על ידי שינקוויץ' כבר בדקה השלישית.

התוצאה של היום שייכת לבאייר לברקוזן, שמתמודדת על מקום לליגת האלופות לעונה הבאה והביסה את השישית הרטה ברלין 1:5. חואן כבש את השער הראשון לבאייר בדקה החמישית וברבאטוב סגר עניין עם צמד בתוך שתי דקות (27, 28). מרסליניו צימק בדקה ה-41, אבל ראמלו (63) ושנדלר (76) השלימו חמישיה ללברקוזן.

בורוסיה דורטמונד נצמדה להרטה במאבק על המקום השישי, אחרי שניצחה את האנובר 1:2. מרטסקר העלה את האנובר ליתרון 0:1 קצת לפני סיום המחצית הראשונה, אלא שרוסיצקי (59) ו-וורנס (80) השלימו מהפך.

במשחק רב שערים נוסף הביסה נירנברג את בורוסיה מנשנגלדבך 2:5 בקרב מרכז טבלה. ויטק כבש ראשון לנירנברג בדקה ה-15, אבל אנטוניו (34) וסונק (36) ביצעו מהפך לטובת בורוסיה. פולק (59), ויטק (65), סאיינקו (85) וקיזלינג (88) כבשו ארבעה שערים לנירנברג במחצית השניה והשלימו את החגיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully