וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלותנטאל גמר את העונה

שגיא ניר

3.5.2006 / 11:51

שחקנה של וידיויצ'י בולוניה, המועמד למכבי, נפצע ברצועות הברך, ועלול להעדר כ-3 חודשים. יחמיץ את מחנות טרום העונה ב-NBA

דיוויד בלותנטאל, שחקנה של וידיויצ'י (וירטוס) בולוניה, נפצעו וגמר את העונה. בלותנטאל, שהיה הקלעי המוביל של הקבוצה העונה עם 20.2 נקודות למשחק, סובל מפגיעה ברצועה הצולבת של ברך שמאל, ויחמיץ את המשחקים שנותרו לקבוצה במסגרת הליגה הרגילה ובשלב הפלייאוף.

בדיקות ראשוניות שנערכו באיטליה מראות כי בלותנטאל סובל ככל הנראה מקרע חלקי ברצועה הצולבת בברך שמאל, ובדיקת MRI שיערוך ביום חמישי אמורה לשלוח אותו לשלושה חודשי החלמה לפחות. לאחר שיערוך התייעצויות עם רופאיו, יחליט השחקן האם לערוך ניתוח בברכו, מה שימנע ממנו בודאות השתתפות במחנות הקיץ של ה-NBA.

בלותנטאל (26, 201) מחזיק בתעודת זהות ישראלית, שתהפוך אותו לסחורה חמה בשוק הישראלי לקראת העונה הבאה, בה יכנס לתוקפו החוק הרוסי המחייב שיתוף שני ישראלים בכל רגע נתון. בוואלה! ספורט פורסם כבר על מגעים ראשוניים בין השחקן וקבוצתו לשעבר, מכבי תל אביב, ויתכן כי גם הפועל ירושלים תנסה ליצור קשר עם השחקן, במידה ותישאר תחת חסותו של ארקדי גאידמק בעונה הבאה.

בבולוניה יודעים על ההתעניינות בבלותנטאל מצד מכבי. לשחקן חוזה בבולוניה לעונה נוספת, אך שני הצדדים יכולים לבטלו. השחקן יכול להשתחרר מהחוזה תמורת תשלום מסוים, והקבוצה יכולה להתיר את החוזה לעונה הבאה בתנאי שתעשה זאת עד אמצע חודש יולי.

4 מחזורים לסיום העונה מדורגת הקבוצה במקום התשיעי בטבלה האיטלקית, וטרם הבטיחה את השתתפותה בפלייאוף. מי שימלא את מקומו של בלותנטאל בקבוצה הוא ג'רמי ויל, ששוחרר לפני פחות מחודש מרמת השרון והצטרף למועדון לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully