וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מבעירים את הסילון

ירון ליבמן

2.5.2006 / 13:47

ירון ליבמן, ג'ט בנשמתו, מרגיע את דודי כפרי: לא רק שהדראפט של דנבר לא היה מי יודע מה, אלא שגם הג'טס לקחו החלטות נכונות

ובכן, כמו שידידי דודי כפרי העיר, טוב שיש דראפט לשבור את השגרה המדכאה של ה-OFFSEASON. ועם זאת, עדיף היה לו חזרתו של הספורט האהוב עלינו היתה מביאה איתה גם קצת בינה לכתב המלומד שלנו.

לא דרוש יותר מדי כדי להבין שמה שטקסס לקחו במקום הראשון, הם יכלו לקבל במקום החמישי. גם לא דרוש יותר מדי כדי להבין שמה שבפאלו לקחו במקום ה-8, הם יכלו לקבל במקום קרוב ל-28. האמת, גם חשבתי שלא צריך הרבה כדי להבין שהג'טס חכמים והברונקוס תמוהים, אבל כנראה שטעיתי.

הג'טס, אחרי עונה קשה בה איבדו את הקוורטרבק שלהם לפציעה, הרץ לזקנה והמאמן לתאוות בצע, היו זקוקים לכאורה להרבה תיקונים בהרבה עמדות. אמנם הם ויתרו על מאט ליינארט ויכלו לנסות לעלות לקחת את בוש, אבל עשו את הדבר הכי נכון שיכלו לעשות – שיפצו את המקום שהכי סבל שנה שעברה - הקו הקדמי. הם לקחו קוורטרבק שרבים אומרים שתיפקד לא פחות טוב מוינס יאנג בהתקפה סגנון טקסס (קלן קלמנס), וליינבקר עצבני מאוהיו שלולא היה משחק לצידו של AJ העיט היה נבחר הרבה יותר גבוה וכו.

בלבנה ואיש הזהב (BRICK ו-MANGOLD) הג'טס בנו קו קדמי, בהנחה שאחרי זה הכל יסתדר. מפתיע שדווקא אוהד של דנבר יתעלם מחשיבה כזאת. הרי, זה אותה קו שהוביל אותם לקחת שחקן אחר מאוהיו בשנה שעברה, אבל לא נכנס לזה.

בשוק החופשי, הג'טס החתימו את פוליסת הביטוח שלהם לעמדת הקוורטרבק בפטריק רעמסס. אפשר לצחוק, או אפשר להגיד שפעם דיברו עליו כמו שמדברים על ליינארט. בעמדת הרץ יש לג'טס את דריק בליילוק, שהראה מה הוא יודע לעשות מאחורי קו הממוטות של קנזס כאשר הבקיע 8 טאצ'דאונים בחצי עונה. במקרה הכי גרוע, אפשר לקחת רץ בשנה הבאה עם הבחירה הנוספת שצוות האימון השיג.

העוול של פלאמר

עכשיו, לבשר האמיתי. אני לא מאמין שאני עומד לכתוב את זה, אבל דונטה וויטנר נבחר בבחירה השמינית. סליחה, זה לא מה שהתכוונתי (אבל זה עדיין בגדר טראומה).

התכוונתי להגיד שלג'ייק פלאמר נעשה עוול אמיתי והברונקוס עומדים לשלם על זה העונה. ויכול להיות הרבה מעבר גם. זה לא בושה להודות שג'ייק היה הקוורטרבק שלי בפנטזי בעונה שעברה ואני עדיין רוכש לו כבוד. כנראה הרבה יותר מאשר המאמן ואוהדים רוכשים לו.

דודי רוצה שנאמין שג'יי קאטלר הוא הדבר האמיתי הבא ויוביל את דנבר אל עבר עתיד זוהר. אני טוען שמלבד קוורטרבק שאף אחד לא חושב שכרגע מוכן להוביל ורסיבר בלי ברכיים, לדנבר היה דראפט סביר.

כולם אומרים שלקאטלר יש את החומר גלם להיות תותח, אבל לא שאנאהן יביא אותו לשם. הרקורד של אשף ההתקפה הזה בערך כמו זו של דודי בפנטזי. שאנאהן אימן את סטיב יאנג וג'ון אלווי הפרו בולרים, אבל לא שיפר במאומה את המשחק שלהם – הוא קיבל שחקנים אדירים והמשיך עם זה.

חשוב להסתכל על מה ששאנאהן עשה מאז שאלווי עזב – הוא פשוט לא מסוגל ללמד. אין לו את הסבלנות ואולי גם לא היכולת ואם נסתכל על השנים האחרונות, הוא פשוט לא מספק את הסחורה. ואם נלך עוד צעד קדימה, אם על קורט וורנר אפשר להגיד שהוא יהיה מורה טוב לליינארט, אני לא חושב שתמצאו יותר מדי אנשים שחושבים שג'ייק הוא מודל לחיקוי לשום קוורטרבק מתחיל.

בנוגע לווקר, רק הזמן יגיד, אבל בואו לא נשכח שמדובר ברסיבר שמתבסס על מהירות וזריזות, שמן הסתם נפגעו לא מעט מהפציעה האחרונה. אולי במקום להמר על שחקן בעמדה שיש לך לא מעט כשרון דוגמת רוד סמית' ואשלי ללי, היו הולכים על שחקן הגנה שמקורו לא בקליבלנד – אני יודע, זה קונספט מוזר, אבל לא כל שחקני השנה בהגנה התחילו שם.

אני אסיים דווקא בהסכמה עם ידידי המלומד - ברט, תמשיך הלאה. אולי אפילו תסכים לשמש מורה לאהרון רוג'רס, אך אנא, לא עוד עונה עם 30 INT.

אגב, שמעתם על אחד, דונטה וויטנר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully