וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הגענו מוכנים לגמר"

שגיא ניר

1.5.2006 / 15:15

אוהדים ספורים קיבלו את פניהם של וויל סולומון ומכבי ת"א אחרי ההפסד מול צסק"א. באסטון: "אולי היה לנו יותר מדי ביטחון"

צילם וערך: אמיר לב

מכבי ת"א נחתה היום (שני) אחר הצהרים בשדה התעופה בן גוריון, אחרי שחזרה מפראג שם הפסידה אמש לצסק"א בגמר היורוליג 73:69. אחרי שתי זכיות משמחות, שבעקבותיהן הציפו אלפי אוהדים את שדה התעופה, המתינו הפעם רק אוהדים בודדים שקיבלו את פניהם של שחקני מכבי, שסיימו את העונה בצורה מעט מאכזבת.

אנתוני פארקר, שזכה בתואר ה-MVP של היורוליג אבל איכזב בגמר, אמר: "צסק"א האטו את המשחק, והיה לנו קשה להתגבר עליהם. היינו כל כך קרובים למרות משחק רע שלנו. הצלחנו ביום שישי להכתיב את הקצב, אבל אתמול לא הצלחנו לעצור אותם".

מייסיאו באסטון, שגם הוא היה רחוק מלהצטיין, ציין כי "הם קבוצה מצוינת, והם תסכלו אותנו מבחינה התקפית, אולי היה לנו יותר מדי ביטחון".

וויל סולומון הוא בין היחידים בקרב הצהובים שעדיין לא חווה טעמו של גביע: "זו אכזבה גדולה, לא שיחקנו את סגנון המשחק שלנו, וזה מה שכואב. לא הקבוצה הטובה ניצחה. לא הגענו מוכנים לגמר. זה כואב, אין עוד הזדמנות, זה נגמר".

הבעלים רענן כץ התייחס לאמירות של המאמן פיני גרשון, שרמז בכל כלי תקשורת אפשרי כי לא ימשיך כמאמן בעונה הבאה: "אל תדאגו למה שמדברים, גם בשנה הבאה תהיה קבוצה לא פחות טובה. פיני יודע שמצדי הוא יכול להישאר, ואני חושב שכדאי לו".

גרשון עצמו, שהיה בין האחרונים שיצאו לאולם קבלת הפנים, לא שש להתראיין לעיתונאים, ואמר בציניות: "זכינו רק במקום השני, לא הראשון. מה כולכם עושים פה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully