וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: סן חוזה וקולורדו ברבע הגמר

1.5.2006 / 13:16

השארקס ניצחו את נשוויל 1:2, האווס את דאלאס 2:3, ו-1:4 בסדרות. 2:3 לבפאלו על פילדלפיה, מהפך בסדרה בין קרוליינה למונטריאול

עוד יום בסדרות הפלייאוף ב-NHL. בדאלאס עטפה קולורדו את הסדרה עם הסטארס, ניצחה 2:3 בהארכה ושלחה את המארחים לחופשה ארוכה עם ניצחון 1:4 בסדרה. סן חוזה סגרה את הסיפור עם נשוויל עם 1:4 משלה לאחר ניצחון 1:2 במשחק האחרון. בבפאלו שבו הסייברס ליתרון בסדרה אחרי ניצחון חלק על פילדלפיה 0:3 ובראלי, צפון קרוליינה, הפכו ההוריקנס פיגור 2:0 בסדרה והם נמצאים בעמדה מצוינת להעפלה, לאחר שניצחו במשחק החמישי את מונטריאול 1:2.

פרטים על המשחקים - בהמשך

קרוליינה - מונטריאול 1:2 (2:3 להוריקנס בסדרה)

פלייאוף הוא הזמן והמקום שבו צצים גיבורים. במשחק מספר 2 נכנס השוער הרוקי קאם וורד לשער ההוריקנס במקום מרטין גרבר, שידיו דלפו מכל כיוון. ההגנה של קרוליינה, ששקשקה מכל התקפה, התייצבה, נסעה לשני משחקים במונטריאול כשוורד בשער, השוותה ל-2:2 את הסדרה וחזרה לראלי למשחק החמישי.

ובמשחק הזה וורד היה פשוט עצום. 30 עצירות תוך חיפויים על שגיאות בהגנה העניקו להוריקנס ניצחון שהמניות הגדולות בו רשומות על הרוקי. "בכל פעם שהיה לנו איזשהו גליץ', איזושהי טעות - הוא היה שם", אמר הסנטר קווין אדאמס.

כמובן, שני שערי הפאוור פליי של אריק סטאאל (שליש ראשון) ומאט קולן בשליש השני עזרו גם הם. אלכסי קובאלב צימק 28 שניות לסיום השליש, והיה ברור שבשליש השני ההאבס יפעילו לחץ כבד על השער של וורד. אבל השוער לא התרגש: "אני מרגיש טוב ונוח. כמובן, אתה תמיד מרוצה כשאתה מנצח, ואם אתה מצליח להביא לשינוי אחרי הפסדים - זה משמח עוד יותר".

הקנדיינס הפסידו על מהלכי העונשין. "דיברנו על זה", אמר קובאלב, "אנחנו הרבה יותר טובים ב-5 על 5, אבל סופגים יותר מדי עבירות וזה עולה לנו. אנחנו עדיין בסדרה".

נאשוויל - סן חוזה 2:1 (1:4 לשארקס בסדרה)

גם לסן חוזה יש שוער רוקי וגם הוא לא רע בכלל. וסה טוסקאלה מנע 34 כיבושים וממש כמו ההוריקנס, הסתייע בשני שערי פאוור פליי, כדי לנצח ולעלות יחד עם הכרישים לשלב הבא.

וכמובן, איך אפשר בלי פטריק מרלו? איש המאני של השארקס הבקיע את שערו השביעי בפלייאוף בשליש השני מדחיקה ליריה של ג'ו ת'ורנטון, לאחר שסטיב ברנייה העלה את הכרישים ליתרון שנייה אחת לפני סיום השליש הראשון. שער של פול קארייה בפאוור פליי תשע דקות לסיום לא הספיק מול טוסקאלה, שהיה מעולה בשער.

"בלי טוסקאלה, היינו בוודאי הולכים למשחק שישי עכשיו", אמר קייל מקלארן, מגן סן חוזה. השוער הוסיף: "ציפינו לקבוצה שתבוא מיואשת אחרת פיגור 3:1. לא טעינו, ואני שמח שעמדנו בלחץ".

דאלאס - קולורדו 3:2 (הארכה. 1:4 לקולורדו בסדרה)

זהו. זה נגמר מבחינת הסטארס. הקבוצה שסיימה עם המאזן השני הטוב במערב הולכת הביתה, בעקבות שער של אנדרו ברונט בדקה ה-14 של ההארכה.

גיבור הניצחון היה חוזה תיאודור. השוער הותיק והמנוסה, שבא בטרייד ממונטריאול לפני הדדליין, עצר 11 דסקיות בהארכה, כחלק מ-50 עצירותיו במשחק, עד שברונט הכניס הכנה של ג'ו סאקיק בחבטת גב יד יפהפיה, קבע 2:3 וניצח את המשחק.

יוסי יוקינן העלה את המארחים על הלוח ונתן להם תקווה 5 דקות מפתיחת השליש השני. אבל ג'ים דאוד וג'ו סאקיק, שתי שניות מסיום השליש, העלו את האווס ליתרון 1:2. ביל גרין איזן שלוש דקות מפתיחת השליש האחרון, והמשחק הוכרע במהלך ההארכה.

מרטי טורקו, שוער דאלאס, היה המום לאחר השער. הוא שכב על הקרח שניות ספורות לפני שקם. "ניסיתי לעשות הכל. אבל הוא הצליח להכניע אותי. בסוף הפסדנו. חבל". מייק מודאנו הוסיף: "חבל, על הנייר אנחנו קבוצה טובה יותר. אבל מה שקובע זו המציאות, והם ניצחו כשהיו צריכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בפאלו - פילדלפיה 0:3 (2:3 לסייברס בסדרה)

הסדרה בין בפאלו לסייברס היא היחידה שהולכת לפי ספר הביתיות. שני נצחונות לפה, שניים לשם ועוד אחד לקבוצה הביתית. וכמו במשחקים בנשוויל ובקרוליינה, גם כאן היייתה ידו של השוער הצעיר על העליונה. 24 עצירות של ראיין מילר היו התשובה לכל הספקנים לאחר שני המשחקים בפילדלפיה, ושיחררו הרבה לחץ מהשוער הצעיר, שהשיג שאט אאוט ראשון בקריירת הפלייאוף שלו: "אין ספק שהדסקית קיפצה בכיווני", אמר מילר, "חלק מהעניין הוא מזל, אבל הייתה לי גם מוטיבציה מיוחדת להראות ולהוכיח".

הפליירס ספגו שער בכל שליש, מטים קונולי בראשון ומג'יי פי דומונט בשני, שניהם בפאוור פליי. חמש דקות מפתיחת השליש השלישי חתם מקסים אפינוגנוב את התוצאה מאסיסט של דומונט ודניאל ברייר.

"התחברנו היום, הקבוצה נדבקה. זה היה משחק טוב", אמר לינדי ראף, מאמן בפאלו. קן היצ'קוק זעם על קבוצתו: "לא אשתמש בסימונים ובתדריכים ביומיים הקרובים. אני יודע בדיוק איך נוצחנו היום. כל שחקן בחדר ההלבשה יודע את זה, ואני מבטיח שהם יהיו טובים יותר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully