וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: גרמיו מאבדת גובה

יניב בינו

1.5.2006 / 9:50

מובסת בפראנה ומתדרדרת למקום ה-16. האלופה, קורינתיאס, הפסידה בחוץ לפונטה פרטה, סאו פאולו מתפוצצת על סנטה קרוז

במוקד המחזור השלישי בליגה הברזילאית, עומד הפסדה של האלופה, קורינתיאס בחוץ לפונטה פרטה 3:2. סנטוס, אלופת 2004/05, העפילה לראש הטבלה, לאחר ניצחון חוץ 1:2 על פלמייראס. גרמיו, שפתחה את העונה עם ניצחון על קורינתיאנס, נחלה הפסד שני רצוף, 5:2 לפראנה.


פונטה פרטה - קורינתיאנס 2:3

האלופה, שפתחה את העונה בהפסד וניצחון, יצאה למשחק חוץ קשה. האורחים פתחו טוב עם שער של סילבה בדקה ה-26, אולם פונטה פרטה התאוששה לפני סוף המחצית ואיזנה ל-1:1 משערו של אירן, בדקה ה-43. במחצית השנייה השלימה הקבוצה הביתית מהפך כשסנטוס הבקיע בדקה ה-60. 6 דקות לאחר מכן השוותה קורינתיאס מפנדל של רוג'ר. לקראת סוף המשחק התחילה הדרמה האמיתית כשאירן כובש, משלים צמד בדקה ה-83 ומשיב לפונטה פרטה את היתרון. 2 דקות לסיום מקבלת קורינתיאס פנדל, אך אדסון מחטיא ושולח את המקומיים לחגוג.


פראנה - גרמיו 2:5

גרמיו שפתחה את העונה עם ניצחון, מפסידה בפעם השנייה ברציפות. פראנה פתחה את המשחק בסערה והממה את גרמיו עם צמד בדקות ה-13, משער של כריסטיאנו ו-16, בשער עצמי של אלסאנדרו. הוגו דאג להחזיר את גרמיו למשחק בדקה ה-26 כאשר צימק ל-1:2, אך היה זה בטו שדאג להכפיל את היתרון בדקה ה-35, 1:3 לפראנה בהפסקה. המחצית השנייה נפתחה עם תקוות מחודשות של גרמיו, כאשר לוקאס הקטין ל-3:2 בדקה ה-53, אך הן התנפצו 6 דקות אחר כך, כשאנגלו הבקיע לרשת הלא נכונה, אמרסון חתם את התוצאה בדקה ה-79 בפנדל, 2:5 לפראנה. לאחר ההפסד גרמיו צונחת למקום ה-16, אחד לפני הקו האדום.


פלמייראס - סנטוס 2:1

סנטוס, שלישית ערב המחזור, ניצחה בחוץ את פלמייראס וכבשה את הפסגה לאחר מהפך גדול. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-65 העניק גאמרה יתרון למקומיים, אך 4 דקות לאחר מכן השווה באייר את התוצאה, הזמן הלך ואזל לסנטוס אך בדקה ה-85 הצליח ריינאלדו לשבור את השיוויון והעניק לסנטוס ניצחון חוץ חשוב ושלוש נקודות יקרות.


ואשקו דה גמא - פלומיננזה 1:1

פלומיננזה שפתחה טוב את העונה עם שני נצחונות, סיימה רק בתיקו עם ואשקו ומאבדת את ההולכה. בפלו יכולים להתנחם בעובדה שהיו אלו המקומיים שהוליכו משער של אבדי בדקה ה-33, תותה היה זה שהצליח לאזן בדקה ה-57 ולחלק את הנקודות.


אינטרנסיונאל - פלמנגו 0:1

אינטרנסיונאל השיגה ניצחון שני ברציפות, גם הוא בשיעור 0:1, הפעם נגד פלמנגו בבית. שער יחיד של אלכס בדקה ה-28 עשה את ההבדל, שלח את הקבוצה הביתית לחגוג והזניק אותה למקום השלישי בטבלה, בשיוויון נקודות עם המוליכה.


סאו פאולו - סנטה קרוז 0:4

במשחק שנערך אתמול (ראשון), הביסה סאו פאולו את סנטה קרוז בבית. סאו פאולו לאחר הפסד במחזור הקודם, התפוצצה על האורחת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ונראה כי סנטה קרוז הולכת לקראת הפתעה. הביתיים יצאו למחצית השנייה מלוע של תותח כשדנילו כובש שלוש דקות לאחר פתיחתה. שלוש דקות נוספות חולפות וקרלוס מכפיל את התוצאה ומרגיע את הרוחות בסאו פאולו, ליאנדרו בדקה ה-61 ורוג'ריו בדקה ה-75 דאגו להביס את סנטה קרוז ומונעים מבוכה. בעקבות ההפסד מתדרדרים האורחים למקום הלפני אחרון.

במשחקים נוספים:

פורטלזה - סאו קיטאנו 1:2 לפורטלזה: אלן 56, לימה 90. לסאו קיטאנו: ליאנדרו 20.

בוטאפוגו - אתלטיקו פראננשה 4:0: אולדוני, שלושער 32, 59, 82. באחיה 80.

חובנטוד - גויאש 1:1 לחובנטוד: לינו 4 לגיואש: סוזה 80.

פיגוארנשה - קרוזיירו 2:0 לאורחים: לואיסאו 1, ואגנר 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully