וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג יפתח במשא ומתן עם מכבי חיפה

ניר איסקוב

30.4.2006 / 21:18

עו"ד מורן מאירי ייוועד ביום ב' עם עוזי מור, על מנת לפתוח במו"מ על השארת הקשר בשורות האלופה. שרית חדד תופיע בחגיגות האליפות

פרקליטו של מיכאל זנדברג, עו"ד מורן מאירי, ייפגש מחר בבוקר (שני) עם חשב מכבי חיפה, עוזי מור, כדי לפתוח במגעים להשארת הקשר בקרית אליעזר. זנדברג כבר התבטא כי בכוונתו לנסות למצות את האופציה האירופית, אך אם לא יצלח בכך, הוא יעניק עדיפות ראשונה לאלופה הישראלית.

הקשר בן ה-26 משתכר בסביבות ה-100 אלף דולר לעונה, והוא צפוי לבקש העלאה משמעותית בשכרו כמו גם סעיף יציאה לחו"ל תמורת סכום סמלי. לשם השוואה, ניר דוידוביץ' חתם על חוזה שיבטיח לו שכר שנתי של מעל 200 אלף דולר. בחיפה ילכו לעברו של זנדברג, ויציעו לו חוזה ל-3-4 עונות.

הנהלת מכבי חיפה מתכוננת לחגיגות האליפות הרשמיות במשחק הבית הקרוב מול מכבי פ"ת. הזמרת שרית חדד תופיע באירוע, שיכלול מופע פירוטכניקה ולייזרים וקליפ עם רגעיה הגדולים של הקבוצה העונה, שיוקרן על גבי מסך ענק.

כמו כן, ייערך טקס במהלכו יוענקו לשחקנים צלחת האליפות ומדליות. ההנהלה הוזילה את המחירים באופן משמעותי, ואלו יהיו גלובליים יעמדו על 10 שקלים ליציעים ב' ו-ג', 30 שקלים ליציעים 1, 5 ו-5א, ו-40 שקלים ליציעים 2 ו-4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully