וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מתפנה לתכנון העונה הבאה

רומן רוזנבלט

30.4.2006 / 21:20

אחרי הניצחון על בני יהודה, שהשאיר את הקבוצה בליגה בצורה סופית, מסתכלים במועדון על השנה הבאה וכבר חושבים על חיזוק

אחרי הניצחון שהבטיח סופית, כי מכבי נתניה תשתייך גם בעונה הבאה לליגת העל, יתפנו השבוע במועדון להתחיל מאחורי הקלעים את ההכנות לקראת העונה הבאה.

ביום חמישי צפויה להיחתם עסקת מכירת הקבוצה לדניאל יאמר, ולאחר מכן יכנסו ההכנות להילוך גבוה יותר, כולל מינויים מנהלתיים ופנייה לסוכנים ולקבוצות שונות בנוגע לשחקני חיזוק. הבעלים החדש מעוניין מאוד להשאיר בקבוצה את צמד הבלמים, דקל קינן וגולן חרמון ששידרגו את הגנת הקבוצה ומהווים את הבורג המרכזי בה.

בתקופה הקרובה יפנו נציגי הקבוצה לקבוצות שונות בליגת העל בנוגע לשחקנים ישראלים שונים על מנת לבדוק את מצב ועלותם של אחדים מהם, בהם תרצה מכבי נתניה להתחזק, כאשר בשלב הזה שומרים בקרב ההנהל החדשה את הקלפים קרוב לחזה.

איציק גניש, עיתונאי "הארץ", ומי שסיקר בשנים האחרונות את מכבי נתניה, צפוי להתמנות לעוזרו של יאמר לאחר חתימת ההסכם. היום (ראשון) בערב מארח יאמר את שחקני הקבוצה, המאמן וחברי ההנהלה, ואת בנות זוגם במסעדה, עוד שלב במסגרת ביסוס מעמדו של יאמר כבוס החדש.

יאמר שנכח אתמול גם במשחק הנוער החליט לרכוש 50 אחוזים מכרטיסיהם של שני שחקניה הזרים, הבלם פטאו עיסא והשוער מרשל עודה. שני השחקנים יושאלו בעונה הבאה, ככל הנראה לאחת מקבוצות הליגה הלאומית או לקבוצתו הסלובקית של יאמר, "סנץ", על מנת לצבור ניסיון ויחזרו עונה לאחר מכן, כדי להשתלב בקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה.

מחר בצהריים תחזור הקבוצה לאימונים ותחל את הכנות למשחק מול מכבי תל אביב, כאשר גולן חרמון ואמיר טגה יחסרו ממשחק זה בשל צבירת כרטיסים צהובים, כאשר לא ברור עם טל בנין יוכל ליטול חלק. השוער אבי פרץ, לעומת זאת, יחזור לאחר ריצוי עונש ההרחקה.

שחקני הקבוצה הנמנים על סגל הנבחרת האולימפית, אסף בן מוחא, דקל קינן, ואמיר טגה, צפויים לצאת עם הנבחרת מספר ימים לפני המחזור האחרון לטורניר באוקראינה, מה שצפוי לגרום שוב לבעיות סגל מצומצם. מאמן הקבוצה, ראובן עטר, לא יוכל ככל הנראה להשתמש בשחקני הנוער של הקבוצה, משום שהיום קיבלו בקבוצה הודעה כי משחק התחתית המכריע של קבוצת הנוער מול בית"ר ירושלים הועבר ל-13/05, מועד המחזור האחרון בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully