וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר: "אברהם בכר היה צריך להמשיך"

ניר איסקוב

30.4.2006 / 20:08

מאמן העל של נבחרות הנוער מתח ביקורת על החלטת ההתאחדות שלא להאריך את חוזהו של מאמן נבחרת נערים א'. גם ויקי פרץ עוזב

סופית: מאמן נבחרת נערים א', אברהם בכר, ומאמן נבחרת נערים ב', ויקי פרץ, יסיימו את תפקידם בסוף יוני הקרוב. כך נקבע בפגישות שערכו השניים עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם.

בכר נפגש היום (ראשון) עם מנחם, שבישר לו כי הוחלט שלא להמשיך את ההתקשרות עמו. הישג השיא של המאמן הוותיק, שישלים 12 שנים בתפקיד, היה זכייה במקום השלישי באליפות אירופה ב-96', עם הנבחרת שכללה את יוסי בניון וסלים טועמה.

"ההרגשה שלי היא טובה כי עשיתי עבודה טובה", אמר בכר בן ה-63 לוואלה! ספורט. "הבאתי את הכי הרבה הישגים לכדורגל הישראלי. הגענו 7 פעמים לגמר אליפות אירופה, הכולל את 8 הנבחרות הטובות ביבשת, והנבחרת מדורגת רביעית באירופה. גולת הכותרת היא שכל שחקני הנבחרת האולימפית ו-50 אחוז משחקני הנבחרת הבוגרת עברו דרך נבחרת הנערים. הייתה לי כל שנה קבוצה אחרת, כי עברו אצלי 12 שנתונים שונים".

בכר העביר היום את אימון הבכורה של נבחרת נערים ג', שהוקמה ביוזמתו של מנחם, ועשוי לקבל את המשרה באופן קבוע: "זה קרש קפיצה לכדורגל הישראלי, למנות את המאמן הכי ותיק לשחקנים הכי צעירים, אבל זה לא תלוי בי". שמו של בכר הוזכר גם כמועמד לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל ת"א, במקום שמוליק חנין, שעוזב בתום העונה.

מאמן העל של נבחרות הנוער והנערים, זאב זלצר, שימשיך בתפקידו בשנתיים הקרובות, מתח ביקורת על ההחלטה שלא להאריך את ההתקשרות עם בכר: "אני מאוד מצטער על ההחלטה הזו. אברהם הוא גם מאמן טוב וגם מחנך. הוא היה צריך להמשיך. הוא דמות חיובית, ואני עדיין מקווה שיימצא לו מקום בהתאחדות".

בשבוע שעבר נפגש ויקי פרץ עם מנחם, והודיע לו כי בכל מקרה אין בכוונתו להמשיך בתור מאמן נבחרת נערים ב'. פרץ אמר כי רק אם יקודם לתפקיד מאמן נבחרת נערים א' או נבחרת הנוער, הוא עשוי להישאר, אך קרוב לוודאי שיו"ר ההתאחדות ידחה את ההצעה.

פרץ, שהדריך את הנבחרת ב-6 העונות האחרונות, אמר לוואלה! ספורט: "זו הייתה החלטה משותפת. מיציתי את עצמי בגילים האלו, למרות שהייתה לי תקופה נהדרת. אני רוצה להודות לגברי לוי, שהביא אותי לתפקיד, וכן לזלצר, בכר ואיצ'ה מנחם על שיתוף הפעולה. אני עוזב בלי שום כעס, אלא עם חיוך".

טורניר אליפות אירופה אינו מתקיים לנבחרות נערים ב' (גילי 15-16), אולם בתקופת פרץ זכתה הנבחרת שנתיים ברציפות בטורניר בלאמינה היוקרתי, שנערך מדי שנה בצפון אירלנד. הכח ר"ג הציעה לפרץ את תפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהכח עמידר ר"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully