וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה דחתה את חגיגות האליפות של בארסה

30.4.2006 / 19:52

הצ'ה הביסו 0:3 את אלאבס, וברצלונה עדיין לא אלופה. סנטאנדר הפכה פיגור לניצחון 2:3 גדול במלאגה. אוסאסונה - ריאל 1:0

הערב (ראשון) יושלם המחזור ה-35 בליגה הספרדית, כשבמוקד הניצחון של ולנסיה על אלאבס, שדחה את חגיגות האליפות של בארסה בעוד שבוע, כמו גם המפגש בין אוסאסונה לריאל מדריד, שתי קבוצות שמנסות לשפר עמדות במאבק על המקום בליגת האלופות. המשחק המרכזי של יום שבת ראה את הבלאוגראנה מנצחים 0:1 את קאדיז, במה שהיה קאמבק של צ'אבי אחרי חמישה חודשי היעדרות.

הקרב על ליגת האלופות

ולנסיה - אלאבס 0:3

רובן בראחה הבקיע כבר בדקה ה-24 והחזיר את השמפניות של בארסה למקרר. פאבלו סזאר איימאר, שסבל מדלקת קרום המוח בתקופה האחרונה, חזר להרכב והכפיל את תוצאת המשחק בדקה ה-33. דויד וייה הבקיע בדקה ה-50 בפנדל את מה שהיה שערו ה-23 העונה, רק אחד פחות מסמואל אטו, שאתמול החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים ונראה בכושר ירוד.


אוסאסונה - ריאל מדריד 1:0

ריאל השיגה ניצחון חשוב על הקבוצה המדורגת מתחתיה. אוסאסונה מוצאת את עצמה נאבקת מול סלטה ויגו על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה. ז'וליו באפטיסטה כבש בפנדל בדקה ה-51. איקר קסיאס ספג אדום 9 דקות לסיום, אבל המקומיים לא הצליחו להשוות.

שאר המשחקים

מלאגה - סנטאדנר 3:2

אלכסיס רואנו הבקיע צמד בדקות 26 ו-31 והשכיח את היתרון המוקדם של סנטאנדר הלחוצה, מרגליו של פרנסיסקו חאבייר קאסקיירו בדקה ה-17. דודו אוואט וחבריו ידעו שהפסד לאחרונה בטבלה יסבך אותם עוד יותר בתחתית, ולכן לחצו על הגז. רמירו אנטוניטו השווה את המשחק בדקה ה-53, וחואניו אקספוזיטו רואיז עט בדקה ה-80 על הריבאונד מהחטאת הפנדל של רמירו אנטוניטו, והכריע את ההתמודדות.


חטאפה - ויאריאל 1:1

ג'יימי מרטינס גאבילון הקפיץ את האוהדים המקומיים כבר בדקה הראשונה, אבל גיירמו פרנקו, אותו אחד שהחמיץ כמה וכמה פעמים במשחק השני מול ארסנל, השווה את התוצאה בדקה השנייה. מאותו רגע והלאה הרשתות לא נעו ונדו, והצוללת הצהובה עדיין לא נמצאת באחד המקומות שמוליכים לאירופה.


ריאל סוסיאדאד - סביליה 2:1

משחק סוער נערך הערב בסוסיאדאד. חזוס נאבאס גונזאלס (58) וחוזה לואיס מארטי (69, פנדל) העלו את הפינאליסטית של גמר גביע אופ"א ליתרון 0:2. הבסקים נותרו ב-9 שחקנים עם ההרחקות שלו אייטור לופז רקארטה (68) וניהאט (84), וגם השער של גאריקויטס אוראנגה 3 דקות לסיום לא שינה דבר.


אתלטיקו מדריד - מאיורקה 1:0

שער בודד של גוטיירס בדקה ה-79 הרחיק את מאיורקה 4 נקודות מהקו האדום. אתלטיקו כנראה לא תשחק באירופה בעונה הבאה.


סראגוסה - אספניול 1:1

לסראגוסה: אברטון (10)
לאספניול: דניאל ג'ארקה (67). דניאל ג'ארקה הורחק (90)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully