וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלל: "מהרגע הראשון ידעתי שאני מסוגל לעשות דברים טובים"

ניר איסקוב

30.4.2006 / 19:17

מאמן בני לוד חוגג עלייה לליגה הלאומית בעונה הראשונה שלו מעבר לקווים. "אשמח אם יהיו לי כמאמן חלק מהתארים שהשגתי כשחקן"

בעונת הביכורים שלו מעבר לקווים, השלים יעקב הלל עלייה לליגה הלאומית עם קבוצתו, בני לוד, שרק העונה העפילה לליגה הארצית.

הלל, שיחגוג בקיץ יום הולדת 40, לא עבד בשנתיים האחרונות, וקיבל את המשרה במחזור ה-12, כשלוד הייתה ממוקמת במקום השישי. היו"ר אחמד אזברגה (אבו סובחי), היה מאוכזב מביצועיו של המאמן יעקב בנודיס, מאחר שהוא ציפה כי הקבוצה תיאבק על העלייה לליגת המשנה. אבו סובחי החליט להמר על הלל חסר הניסיון כמאמן, אך מעוטר התארים כשחקן, וזה לא אכזב.

"הספקתי בקריירה שלי ככדורגלן להאמין ולהגיע למקומות שנותנים לי את הביטחון, ההרגשה והאמונה שהכל אפשרי", סיפר הלל לוואלה! ספורט. "לכן, מהרגע הראשון שהגעתי, ידעתי שאני מסוגל לעשות דברים טובים. הייתי חייב להעביר את האמונה הזו לשחקנים, ואני שמח שהצלחנו ביחד לסיים את המשימה כמו שצריך".

בין השחקנים הבולטים של לוד אפשר לציין את השוער הוותיק ארז בנודיס, נצר לשושלת המפורסמת, צמד הבלמים, חאתם כראים והקפטן אבי פרנקו, הקשרים דודי ליאני ושרון ברנשטיין, והחלוצים אחמד סבע ושי אבוקסיס, מלך השערים של הקבוצה עם 11 כיבושים. השחקן היחיד שצורף למועדון בתקופת הלל הוא הקשר אדהם האדיה, שלא מצא את מקומו במכבי פ"ת.

הלל: "הכוונות של הקבוצה מהתחלה היו לעלות ליגה. לאט לאט הקבוצה התחילה לנצח, לשחקנים חזר הביטחון וקבוצות אחרות התחילו לחשוש מאיתנו. הכל נמצא בראש ושינינו מנטליות".

באשר לעונה הקרובה, אמר הלל: "הלאומית זו ליגה קשה מאוד. יש המון קבוצות עם מסורת שלנו אין, כמו הפועל חיפה, הפועל ירושלים והפועל ב"ש. בשבועות הקרובים אשב עם היו"ר על התקציב ועל הרכש ונתכונן לעונה הבאה. יש לי ממנו הבטחה שאני נשאר לעונה נוספת. לוד היא עיר של כדורגל, יש לה זכייה בגביע ב-84' וברגע שיבואו קבוצות יותר חזקות, הרמה תעלה והאוהדים יגיעו. גם במשחקים בליגה הארצית הגיעו אצלנו בין 800-1,000 צופים".

לסיכום, הלל התייחס לגבי המשך דרכו מעבר לקווים: "אם יהיו לי חלק מהתארים שהשגתי כשחקן (5 אליפויות ו-3 גביעים), אני אשמח. הגעתי למקומות הנכונים בזמן הנכון, והיה לי כייף. אם אהיה בקבוצות הבכירות, אשאף להביא תארים, למרות שהאחריות תהיה יותר גדולה. אני מקווה שאדע ללמוד להביא את הדברים שחוויתי כשחקן למערכת שאהיה בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully