וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 מאמנים מתחילים קורס מקצוען של אופ"א

ניר איסקוב

30.4.2006 / 17:28

רוני לוי, ניר קלינגר וחבריהם נרשמו ללימודי התעודה, שבלעדיהם לא יתאפשר להם לאמן בעוד שנתיים. גוטמן יבצע גיחות מקפריסין

25 מאמנים שהדריכו או מדריכים קבוצות מליגת העל ומהליגה הלאומית יחלו מחר (שני) את השתתפותם בלימודים לקבלת "תעודת מקצוען מטעם אופ"א".

הקורס מכיל 240 שעות, צפוי להימשך כשנה וחצי, ועל פי הוראות אופ"א, ללא השלמתו המלאה או לפחות החלקית לקראת סיומו, החל מעונת 2007/8 לא יתאפשר לאמן בשתי הליגות הבכירות, נבחרות ומועדונים באירופה.

בין הנרשמים ללימודים ניתן למצוא את רוני לוי, ניר קלינגר, ראובן עטר, אלי אוחנה ואורי מלמיליאן. מאמנים עם רקורד אימון של מעל 10 שנים, דוגמת דרור קשטן, אברהם גרנו ויצחק שום, לא יחלו את הקורס, אך יחויבו בשעות השלמה בהמשך.

אגב, אלי גוטמן ייאלץ לבצע גיחות לארץ כדי להשתתף בלפחות 80 אחוז משיעורי הקורס. לימודים דומים נערכים גם בקפריסין, אולם הם מתקיימים בשפה היוונית.

פסיכולוג הספורט, ד"ר שרגא שדה, יעביר למאמנים שיעורים בפסיכולוגיה וספורט, ד"ר מרק ורטהיים ממכון וינגייט ירצה על תורת האימון וגם פיזיולוג ספורט, שזהותו טרם נקבעה, ישמש כמרצה. שיעורים נוספים יעסקו בהתנהלות מול תקשורת, ניהול תקין במועדון ואיתור שחקנים זרים.

במהלך הקורס יגיעו שני מרצים אורחים מחו"ל, הנמצאים הצוות ההדרכה של פיפ"א ואופ"א. אחד מהם יהיה כנראה מאמן ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה לשעבר, דניאל פסארלה, והשני יהיה אחד מהשניים, אריק רויטמאלר, עוזר מאמן נבחרת גרמניה, או רוי מילר, מאמן הנבחרת הצעירה של צפון אירלנד.

מאמנים ישראלים שירצו הם בין היתר יו"ר ארגון המאמנים, אמנון רז, ניסים בכר ושלומי אדרעי, הנמנים על צוות ההדרכה של אופ"א. כל המשתתפים בקורס יתבקשו לצאת להשתלמות של מינימום 4 ימים במועדון אירופי בכיר, ולספר על רשמיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully