וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי זכה בטורניר סלובניה

30.4.2006 / 17:03

חזר לתחרויות בינלאומיות אחרי 9 חודשים וניצח את מרסל יאמט הגרמני בקרב על התואר. שחר לוי זכתה בארד בסט. פטרסבורג

המדליסט האולימפי אריק זאבי זכה הערב (ראשון) בטורניר סלובניה. זאבי, שמתמודד בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג, חזר לתחרויות בינלאומיות אחרי 9 חודשים וניצח יריבים מאנגליה, הולנד, איטליה וגרמניה בדרך לגמר, בו גבר על מרסל יאמט באיפון, אחרי 3:44 דקות.

את התחרות בסלובניה פתח זאבי הבוקר עם ניצחון באיפון על אנדרו ברנס הבריטי לאחר 1:07 דקות. בסיבוב השני ניצח את לארנס לאסשה ההולנדי באיפון אחרי 26 שניות. ברבע הגמר ניצח זאבי את איגנציו קאפזוטו האיטלקי בנקודות (ואזארי וקוקה לזאבי). בחצי הגמר שלט זאבי מול תומס פיל הגרמני וניצח אותו בנקודות (ואזארי, 2 יוקו וקוקה לזאבי).

אחרי התחרות אמר זאבי: "ההרגשה שלי מסוייגת. בתור מבחן ראשון אני מרוצה. עברתי אותו בהצלחה מבחינה בריאותית, והייתי לא רע היום. מתוך 5 קרבות 3 היו רציניים: האיטלקי, שהוא חמישי בעולם, ושני הגרמנים שהיו יריבים חזקים. יחד עם זאת אני לוקח את הטורניר בפרופורציות, רוב היריבים החזקים שלי לא היו כאן היום. יש לי חודש לשפר את עצמי לקראת אליפות אירופה".

שחר לוי, בת ה- 16.5 , זכתה במדליית הארד בטורניר הג'וניור (עד גיל 20 ) הבינלאומי של סנט- פטרסבורג בקטגוריית משקל עד 48 ק"ג. לוי, אלופת אירופה עד גיל 17 , העפילה לרבע הגמר אחרי 2 ניצחונות על יריבות מרוסיה ומאוקראינה. ברבע הגמר נוצחה לוי על ידי יריבה יפנית שזכתה בטורניר. לוי המשיכה לנצח שני קרבות נוספים דרך בית התנחומים וזכתה במדליית הארד לאחר ניצחון על יריבה פולניה.

טניה סימן טוב (עד 48 ק"ג), אלופת אירופה עד גיל 20, פרקה את המרפק ברבע גמר טורניר סנט-פטרסבורג. סימן טוב פתחה את הטורניר בניצחונות על יריבות מרוסיה ומבלגיה. ברבע הגמר פרקה סימן טוב את המרפק בקרב מול יריבה מרומניה וסיימה את התחרות. יריבתה של סימן טוב המשיכה לגמר הטורניר וזכתה במדליית הכסף לאחר שנוצחה על ידי יריבתה היפנית של שחר לוי.

ליטל עבאדי (עד 52 ק"ג) נוצחה בסיבוב הראשון על ידי יריבה מגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully