וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי לא הודיעה רשמית על ביטול העסקה"

ניר איסקוב

30.4.2006 / 16:26

פיליפ סולומון נמצא בפאריס, ולדבריו נפגש עם שחקנים ומאמנים פוטנציאליים לעונה הבאה. סוכנו של שטראובר ייפגש עם דריקס

"לא שמעתי שום הודעה רשמית על כך שמכבי ת"א מבטלת את העסקה אתי, לכן אני ממשיך בתכניות כרגיל. אני לא ניזון משמועות". כך אמר היום (ראשון) פיליפ סולומון לוואלה! ספורט בשיחת טלפון מפאריס.

סולומון, שצפוי לחזור ארצה מחר (שני), סיפר: "אני נפגש עם מאמנים ושחקנים למכבי ת"א בנוגע לעונה הבאה. לכדורגל הישראלי יש מוניטין הרבה יותר טוב באירופה מאשר בישראל. אני לא בודק משקיעים זרים, יש כבר קבוצה של אנשים שעומדים מאחוריי. זו הייתה נסיעה מתוכננת מראש, וללא קשר לפרסומים עליי".

עם סולומון נמצא פרקליטו, עו"ד פז רימר, שלדבריו מייעץ לו כיצד לנהוג בפרשה, וכלל לא תר אחר גיוס משקיעים חדשים למכבי ת"א.

סולומון שב והאשים כי מאחורי הפרסומים על אודות עברו עמדה יד מכוונת: "בישראל יש יותר פוליטיקה מכדורגל. יום למחרת העסקה עיתון פרסם עליי דברים שהיו ידועים כבר 8 חודשים, מאז שאני בבית"ר ירושלים. זה היה מכוון מצד אנשים ששמים את האינטרס האישי שלהם לפני האינטרס של הכדורגל הישראלי. אולי אלו אנשי עסקים אחרים, אולי אנשים שחששו להיפגע מבואי, אני לא יודע".

סולומון התייחס גם להפסקת עבודתו של מקורבו, לואיס פרננדז, בבית"ר: "זה הפסד גדול לכדורגל הישראלי שהוא מפסיק לעבוד פה. אמנם יש לו פה גדול, אבל הוא הגיע לבית"ר בפיגור של 15 נקודות ממכבי חיפה והצליח להוביל אותה לאירופה. היו לו גם תנאי עבודה קשים. שמים רגליים לאנשים שמנסים לשדרג את הכדורגל הישראלי, ואולי בגלל זה ישראל לא העפילה לשום טורניר חשוב מאז מקסיקו 70'".

סוכנו של לירן שטראובר, רונן קצב, ייוועד מחר עם מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, בנוגע להארכת חוזהו של השוער גם לעונה הבאה. קצב: "אנחנו נותנים עדיפות ראשונה למכבי ת"א". בהמשך השבוע ימריא הסוכן לספרד, בין השאר כדי לבחון אפשרויות עבור דודו אוואט וטוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully