וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד לדין בגלל התנהגות בן זקן

ניר איסקוב

30.4.2006 / 13:54

נשיא המועדון לשעבר אינו רשום כבעל תפקיד, אך הקבוצה תישפט עקב דבריו לערן פרוסט בשבת: "אתה שופט פחדן ששורק רק לבית"ר"

מ.ס. אשדוד תועמד בשבוע הבא לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, ככל הנראה באשמת "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים".

ערן פרוסט, שניהל אתמול (שבת) את המשחק בין אשדוד לבית"ר ירושלים, ציין בדו"ח השיפוט שהגיש כי "לאחר שריקת הסיום, בשעה שאני ועוזריי המתנו במרכז המגרש לירידת השחקנים, ניגש לעברי חבר הנהלת מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, ואמר: 'אתה שופט פחדן וזה על מצפונך'. לאחר שהבהרתי לו כי אין בכוונתי לענות לו, הוא המשיך וחזר על דבריו בשנית.

"עם הגיענו לחדר ההלבשה, ובטרם כניסתנו אליו, הגיע למקום בן זקן, ובצורה משתלחת וחסרת רסן תוך כדי הנפות ידיים מזלזלות צעק שוב: 'אתה שופט פחדן. תרשום את זה בדו"ח. אתה שורק רק לבית"ר'. כל זאת על אף שנתבקש על ידנו לעזוב את המקום".

למרות הגדרתו של בן זקן על ידי פרוסט בתור "חבר הנהלת מ.ס. אשדוד", העונה נשיא המועדון לשעבר אינו נושא בתפקיד רשמי ואינו רשום ככזה במחלקת הרישום של ההתאחדות לכדורגל.

על פי תקדים חיים רביבו, שגם הוא אינו רשום כבעל תפקיד במועדון ואשדוד עמדה לדין בגלל התנהגותו במשחק נגד בני סכנין אשתקד, סביר להניח כי גם הפעם סעיף העבירה יהיה "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים".

אשדוד נקנסה אז ב-5,000 שקל על תנאי והוענשה בקיום משחק ביתי ללא קהל על תנאי, שכבר הספיק לפוג בינתיים. בן זקן עצמו הורשע באותו מקרה ב"התנהגות בלתי הולמת" הורחק מתחומי המגרש עד תום העונה וספג קנס של 8,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully