וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנהלת נגדי מלחמה, מנסים לפגוע בי"

היו"ר שקלאר חושש למעמדו וחושד שמקורבי גאידמק חותרים תחתיו. הגעת שחקני הרכש מוקפאת. רומאנצב בירר אצל מיטרסקי על בית"ר

עונת המלפפונים התחילה רשמית, לפחות לגבי זהות המאמן הבא של בית"ר ירושלים. לואיס פרננדז, שהמריא אתמול (שבת) לצרפת שומר בטן מלאה על התנהלות הקבוצה, כשמאחורי הקלעים עובדים בבית"ר במרץ על מציאת מחליף במהרה.

השם המוביל בבורסת השמות הוא המאמן הרוסי אולג רומאנצב, שאימן עד לא מזמן את ספרטק מוסקבה. בתקשורת הרוסית דווח כבר על התעניינות מחודשת מישראל במאמן. גורמים הקשורים לרומאנצב ביררו עם בלם הקבוצה, איגור מיטרסקי, לגבי בית"ר. רומאנצב אימן בעבר את מיטרסקי בספרטק, ובמידה וינחת בסופו של דבר בישראל סביר כי המקדוני ישאר במועדון.

שם נוסף שנמצא בפנקס של גאידמק הוא יורי סיומין, מאמן דינמו מוסקבה ונבחרת רוסיה לשעבר, שכבר ביקר בארץ במסגרת משחק ידידות ונמצא בקשרים טובים עם גאידמק. להבדיל מרומאנצב, שכעת נמצא ללא קבוצה, סיומן נמצא תחת חוזה בדינמו מוסקבה גם לעונה הבאה ואם גאידמק אכן ירצה אותו, הוא יצטרך לשלם פיצוי על מנת לשחררו.

בגזרה הצרפתית דידייה דשאן הוא השם המוביל, וגישושים אצל המאמן הצרפתי כבר נעשו בתקופה האחרונה. המאמן שהוביל לפני שנתיים את מונאקו לגמר ליגת האלופות נמצא כעת ללא קבוצה, וקיבל כבר מסרים מכיוון ישראל. דשאן דורש משכורת אסטרונומית הסובבת סביב 2 מיליון יורו לעונה, ובמידה ואכן יגיע הוא עשוי להביא עימו מספר שחקנים שכיכבו תחתיו במונאקו, בהם החלוץ הקרואטי דדו פרשו המשחק כעת בריינג'רס, כך ע"פ אתרים צרפתיים. בבית"ר חוששים, עם זאת, כי פרננדז יכשיל את הגעתו של דשאן לארץ.

שם נוסף הוא המאמן קווין קיגן, שהדריך את אנגליה ביורו 2000, אך בניגוד לשלושת המאמנים האחרים, טרם התחילו בשיחות עם האנגלי. בבית"ר פוסלים כעת הגעה של מאמן ישראלי, ובמיוחד את זו של אברהם גרנט. רק במידה וכל האופציות הזרות לא ימומשו בסופו של דבר, תיפתח האפשרות להביא מאמן ישראלי.

אחד האנשים הקרובים לגאידמק הסביר את המצב לוואלה! ספורט: "יש מספר מועמדים לאימון בית"ר ירושלים בעונה הבאה. לארקדי יש רשימה של מספר מאמנים מהשורה המובילה בעולם והמטרה היא להחתים מאמן, לאחר בדיקה מקיפה ולא פזיזה. אני יכול לאשר שאולג רומאנצב הוא אחד מהשמות והעובדה שהוא דובר רוסית אכן יכולה להשפיע על הגעתו לבית"ר".

"כרגע שום דבר לא סגור", הוסיף אותו גורם. "אנחנו ממשיכים לקבל שמות חדשים של מאמנים ואני מאמין שעד תום העונה שמו של המאמן הבא של בית"ר יפורסם".

גם ולדימיר שקלאר התייחס לנושא המאמנים, ואמר: "אני לא רוצה לדבר על שמות המאמנים, אבל אני יכול לומר שמידי יום מגיעים אלינו עוד שמות של מאמנים בעולם המציעים את עצמם לתפקיד. אנחנו בוחנים כל מאמן לגופו, ובסופו של דבר כשנקבל את ההחלטה נצא בהודעה מסודרת".

"מקורבי גאידמק יוצרים בלאגן"

אבל לא רק בגזרת המאמן מתנהל מאבק ירושה, גם במשרדי המועדון בגבעת שאול מתנהל מאבק, על רקע שתיקתו הגוברת של ארקדי גאידמק בנושא. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, ביום שלישי נערכה פגישה בביתו של גאידמק בקיסריה, בה נאמר לפרננדז כי הוא מסיים את דרכו בבית"ר ואילו לשקלאר נאמר כי סמכויותיו יקוצצו בעונה הבאה, וגאידמק עצמו יכנס עוד יותר לעניינים.

השיחה הגבירה את חוסר הודאות בגזרת היו"ר, ופתחה את מסכת השמועות לגבי זהות היו"ר הבא. בסביבתו של שקלאר דוחים את השמועות על עזיבה בתום העונה, בעוד שגורמים בקבוצה חשים כי מישהו חותר מתחת לשקלאר על מנת לתפוס לו את הכיסא.

"יש לי הרגשה שכל הסיפור סביב שקלאר זה במטרה לתפוס את מקומו", אמר היום גורם בבית"ר ירושלים. "יש מספר אנשים שחושקים בתפקיד שלו ומנסים גם דרך כלי התקשורת ליצור בלאגן ולמצוא לו יורשים. אותם אנשים המקורבים לגאידמק מוציאים כל מיני הודעות לתקשורת על מנת לגרום לזעזועים ורעש תקשורתי וזה ללא ספק פוגע בקבוצה".

שקלאר בתגובה: "אני יכול להרגיע את כל האוהדים. אני אמשיך בבית"ר עוד הרבה שנים. אני זוכה לאצמון מארקדי גאידמק. מתנהלת נגדי מלחמה בין כמה גורמים שמנסים לפגוע בי. אני מבטיח שכבר בימים הקרובים אשב עם בעל הבית ואציג לו תכניות לעונה הבאה".

אגב, כל הבלגאן מונע את הגעתם של שחקני הרכש החדשים. בית"ר ביקשה בשבוע שעבר להוציא ויזה עבור חלוץ ברזילאי בן 17 מאינטרנציונל, אבל הדבר הוקפא מאחר שמי שהמליץ על השחקן היה דודו דהאן, הסקאוט שמקורב לפרננדז. מאותה סיבה, לא ברור מה יעלה בגורלו של אריאל זלצר, מגן ארחנטינוס ג'וניורס, שגם הוא הגיע לבית"ר דרך דהאן. מחר תיפגש הנהלת בית"ר עם איציק קורנפיין ודוד אמסלם כדי לחתום על חוזיהם לשנה הבאה. בהמשך השבוע יוחתמו גם חמשת הצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully