וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי חתם בבני יהודה לשנתיים

ניר איסקוב

30.4.2006 / 13:11

המאמן בן ה-34 האריך את חוזהו עד 2008, וישלים חמש עונות מעבר לקווים במועדון: "מאושר להמשיך". אלירן עטר שוחרר למעצר בית

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, חתם הבוקר (ראשון) לשנתיים נוספות במועדון, שאם יסיימן, ישלים חמש עונות במועדון.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ספורט כי שירזי והמנכ"ל משה דמאיו ערכו פגישה במהלכה הביע המאמן נכונות להאריך את חוזהו, שפג בסיום העונה.

שירזי בן ה-34 אמר לוואלה! ספורט לאחר החתימה: "אני מאושר להמשיך בבני יהודה. זו פעם ראשונה שמאמן ממשיך עונה רביעית וחמישית בקבוצה, וזה נותן אתגר גדול. אני מקווה להמשיך להצעיד את המועדון היקר הזה להישגים. בחודש וחצי האחרונים ישבתי עם ההנהלה רק פעם אחת, וקבענו להיפגש אחרי חצי גמר הגביע. כל השמועות והפרסומים בנושא הם לא על אחריותי".

דוברת בני יהודה, רונית אשכנזי, פרסמה הודעה רשמית בשם במועדון: "אנחנו שמחים שניצן ממשיך לעבוד איתנו. בני יהודה זה המקום שלו, והוא ימשיך להצעיד את המועדון להישגים".

שירזי החליט לבטל המראה מתוכננות שלו עם המנכ"ל משה דמאיו, לקרואטיה במטרה לעקוב אחרי שחקנים, בגלל מאבקי הקבוצה להשיג כרטיס להשתתפות בגביע אופ"א בעונה הבאה.

בית משפט השלום בת"א הורה היום על שחרורו של אלירן עטר למעצר בית. נגד עטר בן ה-19 הוגש כתב אישום בחשד לעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה, שיבוש הליכי חקירה ושוד, והתובע מטעם הפרקליטות ביקש להורות על מעצרו עד תום ההליכים, בטענה כי החלוץ ביצע מעשים חמורים, כולם בלילה אחד, ולכן הוא "מהווה סכנה לציבור".

פרקליטו של עטר, עו"ד ששי גז, טען כי מדובר בבחור צעיר ללא עבר פלילי, אפשר "לנטרל" אותו באמצעות חלופת מעצר. בינתיים, בית המשפט הוציא צו עיכוב זמני להחלטה, עד אשר התביעה תחליט אם ברצונה לערער על פסק הדין. עטר, הנמצא במעצר כבר שלושה שבועות, צפוי לשוב לביתו במהלך השעות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully