וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "צ'לסי זה המועדון הכי גרוע לעבוד בו"

30.4.2006 / 13:00

מוריניו חגג אליפות בדרכו הייחודית, סיפר על מחשבות להתפטר במהלך העונה, והשליך את המדליה לקהל: "יש לי אחת משנה שעברה"

אם חשבתם שזכיה שניה ברציפות באליפות אנגליה, ועוד אחרי 0:3 מרשים על מנצ'סטר יונייטד תרגיע קצת את האגו הגועש של ז'וזה מוריניו, הרי ששוב טעיתם.

"זה המועדון הכי גרוע לעבוד בו כמנג'ר", אמר מוריניו שסיפר על מספר פעמים במהלך העונה בהם שקל להתפטר. "אל תראו זאת כספק לקראת העונה הבאה", הרגיע פיני גרשון הפורטוגלי את מי שעוד מאזין לשטויות שיוצאות מפיו. "אני שמח להישאר כי זה מועדון מיוחד עם אנשים מיוחדים. אם המועדון לא יפטר אותי, אאמן פה גם בשנה הבאה ".

הפורטוגלי התפנה לסכם את האליפות, ובין היתר השמיע לא מעט טענות כלפי הסיקור של קבוצתו עמוסת הציפיות והמזומנים. "ניצחתי תשעה משחקים ברציפות ואפילו פעם אחת לא הייתי מנג'ר החודש. בשנתיים של אליפויות יש לי רק שני תארים של מנג'ר החודש", אמר מוריניו שהשליך את מדליית האליפות אל הקהל. "יש לי כבר מדלייה של הפרמיירשיפ משנה שעברה וזו אותה מדליה. אני צריך רק אחת. אני לא יכול לשמור כל דבר שאני מקבל".



ולעניין אחר, או שלא. מנצ'סטר יונייטד אירחה השבוע באיצטדיונה את הקשר ממאלי מומדו דיארה, שחקנה של ליון. ז'אן מישל אולאס, נשיא האלופה הצרפתית, דורש תמורתו 24 מיליון יורו. ומה הקשר לצ'לסי? גם אריאן רובן התארח בעבר באולד טראפורד. איפה הוא בחר לשחק בסוף כולם זוכרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully