וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני יחמיץ את פתיחת המונדיאל. אולי גם אואן

30.4.2006 / 10:39

בית חולים במנצ'סטר קבע כי חלוץ נבחרת אנגליה ייעדר כשישה שבועות. כעת יצטרך אריקסון להחליט האם הוא מזמן אותו. אואן שוב נפצע

ווין רוני יחמיץ את פתיחת המונדיאל, אחרי שהתברר שהפציעה שלו במשחק בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי תגרום לו להיעדר לפחות שישה שבועות מהמגרשים. היום (ראשון) החששות של נבחרת אנגליה קיבלו אישור רשמי, אחרי שהתברר שרוני שבר את רגלו. כעת חייב מאמן הנבחרת, סוון גוראן אריקסון, לקחת את אחת ההחלטות הקשות בקריירה שלו: האם לקחת ההימור ולזמן את רוני לסגל האנגלי, כאשר ייתכן שיהיו סיבוכים בפציעה מאשר למשוער, כמו שקרה למייקל אואן.

אחרי שנפצע בסטמפורד ברידג' אמר מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, כי רוני "נראה בסדר". לפני שהגיע לבית החולים במנצ'סטר, רוני עשה את הדרך באוטובוס הקבוצה מלונדון. בבית החולים התברר כי רוני ייעדר שישה שבועות.

בדיוק בעוד שישה שבועות יתקיים משחק הפתיחה של אנגליה במונדיאל מול פרגוואי, ב-10 ביוני. כשאריקסון יקבע את הסגל בתחילת מאי הוא לא יידע עד כמה רוני כשיר, אם בכלל, במיוחד אחרי שהוא יחמיץ את משחקי ההכנה מול הונגריה וג'מייקה.

גם מצבו של מייקל אואן לא ברור. אואן נכנס אתמול כמחליף במדי ניוקאסל מול בירמינגהאם אחרי פציעה ממושכת, ושוב נפצע. עדיין לא ידוע עד כמה. "הרגל שלי לא לגמרי בסדר", אמר אואן בסיום. "הרגשתי משהו אחרי 10 דקות. זה לא נראה מושלם". באנגליה טוענים כי ייתכן שאואן יחמיץ את המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully