וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א אופטימיים לגבי הקמת קבוצת ניהול חדשה

ניר איסקוב

30.4.2006 / 0:57

"בשבוע הקרוב יהיו התפתחויות חיוביות בנושא", אמר גורם במועדון, פדרמן מנסה לסייע. נמני על הפגישה עם שקלאר: "לא קשורה לכדורגל"

"בשבוע הקרוב יהיו התפתחויות חיוביות בנוגע להקמת קבוצת ניהול חדשה במכבי ת"א". כך אמר בלילה שבין שבת לראשון גורם במועדון לוואלה! ספורט.

לוני הרציקוביץ', שישוב היום (ראשון) מנסיעת עסקים ברוסיה, נחוש להקים קבוצת ניהול אלטרנטיבית במקום זו של פיליפ סולומון, המורכבת מבעלי ממון, אשר תתפעל את המועדון בעונה הבאה ואולי אף מעבר לכך, ותאפשר לבעלים להתפנות לעסקיו. המשמעות היא שהרציקוביץ' החליט לרדת ממימוש עסקת סולומון.

דייויד פדרמן, מבעלי קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, מנסה לסייע בגיוס משקיעים זרים, במקביל לנסיעתו של עו"ד פז רימר למערב אירופה בסוף השבוע, לשם מטרה זהה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פדרמן כבר שידך בין הרציקוביץ' לבין אנשי עסקים מרוסיה ומגרוזיה שהכימו לרכוש את המועדון תמורת 70 מיליון שקל בתוספת לכיסוי מחצית מחובות העבר, המסתכמים בכ-25 מיליון שקל, אולם הבעלים סירב להצעה, והעדיף ללכת על עסקת סולומון. הפעם, הרציקוביץ' עשוי להשיב בחיוב להצעה לרכישת המועדון או חלק ממניותיו.

בתכנית "הראשון בשער" בערוץ 1, נאמר כי אנשי עסקים יהודים מצרפת הביעו עניין בהשקעה כספית במועדון.

בנושא אחר, ערוץ 10 דיווח אתמול (שבת) כי אבי נמני נפגש לאחרונה עם יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, שאישר את דבר הפגישה, אולם טען כי היא לא נגעה לענייני כדורגל.

גם קפטן מכבי ת"א התבטא בפני מקורביו באומרו כי "זו הייתה פגישה שלא קשורה לכדורגל, אלא פגישה אישית. אם היינו רוצים להיפגש בחשאי, לא היינו נפגשים בלובי של בית מלון". בסביבתו של נמני הוסיפו: "זה בגדר של קשקושים. העתיד של נמני הוא אך ורק במכבי ת"א, כפי שהוא אמר לאוהדים באירוע יום ההולדת שחגגו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully