וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד הוט צ'ילי פפר

30.4.2006 / 7:06

דטרויט חטפה 40 נקודות ממייקל רד ב-104:124 של הבאקס. 88:97 לנטס באינדיאנה, 2:2 בסדרה. דאלאס והקליפרס מתקרבות לשלב הבא

הפלייאוף עדיין כאן, גם כשמדובר בסדרות הלכאורה "קטנות יותר". המילווקי באקס החליטו שאם הם יפסידו בפלייאוף הזה, זה לא יקרה בסוויפ, וטיגנו את דטרויט עם 104:124 ו-1:2 לפיסטונס בסדרה. הניו ג'רזי נטס ידעו שהפסד נוסף באינדיאנה ישלח אותם מוקדם למגרשי הגולף וניצחו 88:97, והדאלאס מאבריקס אמנם התקשו מעט, אבל ה-89:94 שלהם בהארכה על ממפיס העלה אותם ל-0:3 וחיסל כמעט לחלוטין את סיכויי הגריזליס לקאמבק. הלוס אנג'לס קליפרס זכו בניצחון קל, 86:100 בדנבר, והם מוליכים 1:3 בסדרה.

אינדיאנה (6) - ניו ג'רזי (3) 97:88 (2:2 בסדרה)

וינס קרטר, עם 28 נקודות ולא פחות חשוב מכך - שש חטיפות, הוביל טריו נפלא של הנטס, שחוזרים לתמונת הסדרה, במשחק בו ברור להם שאסור היה להפסיד. יחד עם קרטר הצטיינו ריצ'ארד ג'פרסון שקלע 22, וננאד קרסטיץ' שתרם 21 נקודות ב-31 דקות משחק.

לורנס פרנק, מאמן ניו ג'רזי, ידע שהוא צריך לקבל ג'ייסון קיד דומיננטי בחזרה, אחרי שהרכז שלו דשדש משהו בסדרה: "לערך שלו אין שום קשר לטבלאות הסטטיסטיקה. הוא הרבה יותר מזה עבורנו". ואכן, קיד קלע רק 10 נקודות, קטף שישה ריבאונדים וחילק שמונה אסיסטים, לא מספרים דרמטיים, אבל שלט בנעשה במגרש. המפתח היה 23 נקודות של ניו ג'רזי, שתורגמו מ-23 איבודי כדור של אינדיאנה.

אינדיאנה אמנם קיבלה שישה שחקנים בדאבל פיגרס, אבל זה לא הספיק הפעם. ג'רמיין אוניל הוביל את הפייסרס עם 22 נקודות, אבל יצא בשש עבירות 1:21 לסיום, כשהפיגור היה 5 נקודות, 93:88. "זו הייתה שריקה קשה מאוד שחיסלה לנו את המשחק", אמר ריק קרלייל, מאמן אינדיאנה. אוניל עצמו לא מבין למה שורקים נגדו כל הזמן: "אתה מנסה לשחק, מנסה להישאר בפוקוס ועל מאבק על כדור שורקים לך לעבירה".

שרונאס יאסיקביצ'יוס שיחק 12 דקות, בהן קלע שלשה אחת (מתוך 4 נסיונות), מסר 4 אסיסטים וקלט 3 ריבאונדים.

משחק מספר 5 ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי בניו ג'רזי.

מילווקי (8)- דטרויט (1) 104:124 (1:2 לדטרויט בסדרה)

בו-יה! מייקל רד והבאקס לא רצו לרדת מטואטאים מהסדרה הזו. ולפחות הלילה, הם עשו מה שהם רוצים על המגרש ושלחו מסר לסגנית האלופה: מבחינתנו, אנחנו עדיין כאן.

מייקל רד קלע 40 נקודות ב-14 מ-21 מהשדה ו-8 מ-8 מהקו, מו וויליאמס הוסיף 20 וארבעה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות לבאקס, שקלעו ביותר מ-60 אחוז מהשדה (!)

"שלב ראשון הושלם", התייחס רד לניצחון, "אנחנו עדיין בסדרה, הם פגשו סוף סוף במילווקי באקס". אנדרו בוגט, שקלע 8, הוסיף: "עכשיו אף אחד לא יגיד שבאנו לשמש קישוט. הנה, הגענו לפלייאוף וגם ניצחנו בו".

והם אכן ניצחו, עם דומיננטיות מוחלטת לאורך כל המחצית השניה. הפיסטונס פשוט לא ידעו איך לעצור את היריבה, שקלעה בצורה מאוזנת כל המשחק - 30 נקודות ברבע הראשון, 31 בשני, 29 בשלישי ו-34 ברביעי. אחרי 54:61 במחצית יצאה גם ההגנה לעבודה, הבאקס ניצחו ברבע השלישי 20:29 וסגרו עניין. ברבע הרביעי זו כבר הייתה השפלה של ממש, כשהפער הגיע ל-26 נקודות.

"למה שיחקנו כך הלילה?" התעניין טיישון פרינס מדטרויט, "אין לי מושג. זה באמת מוזר". ולא שהפיסטונס היו כאלה גרועים מבחינת אחוזי קליעה (49 מהשדה), ההגנה שלהם פשוט לא הפסיקה לדלוף. הבאקס חגגו עם 34 אסיסטים אחרי שבשני המשחקים הראשונים ביחד השרישו 30 בלבד. צ'ונסי בילאפס היה היחיד שבא לעבודה, עם 26 נקודות לבוכנות. לראשיד וואלאס היוט 18, ריפ המילטון 10, פרינס 6 ובן וואלאס נקודה בודדת ורק חמישה כדורים חוזרים.

המשחק הבא בסדרה - בלילה שבין רביעי לחמישי.

ממפיס (5) - דאלאס (4) 94:89 (בהארכה. המאבריקס מוליכים 0:3 בסדרה)

זה אמנם לא היה הטיול הביתי משני המפגשים הקודמים בסדרה, אבל הגריזליס עדיין ללא ניצחון הסטורי בפלייאוף, וקשה להאמין שיהיו לקבוצת ה-NBA הראשונה אי פעם שתהפוך פיגור 3:0.

36 נקודות ו-9 כדורים חוזרים של דירק נוביצקי הוליכו את רשימת המאבריקס. נוביצקי הכל יכול קלע 6 בהארכה וגם השחיל את השלשה ששלחה את המשחק אליה, אחרי שהדובים כבר נגעו בניצחון.

הקהל המקומי היה באטרף בדקות הסיום כשהריח את ה-W הראשון אי פעם עבור המועדון, ובפלוס שלוש כל מה שהיו צריכים הגריזליס זה סטופ אחד ויחיד. אבל כמו שקרה להם יותר מדי פעמים בדקות האחרונות, הם שמרו טוב ונכשלו במלאכת הריבאונד. ג'ייסון טרי החטיא, אריק דאמפייר אחריו, ואז מתוך הערבוביה הכדור הגיע לנוביצקי, שדפק שלשה ענקית בנפילה לאחור והשווה את התוצאה. בקרב הריבאונדים ניצחה המדורגת רביעית 42:50, כולל 11:17 בריבאונד התקפה. לצ'אקי אטקינס עוד הייתה הזדמנות לנצח כשחלף על פני טרי והגיע ממש עד הטבעת, אולם הידיים רעדו והכדור לא נכנס. בהארכה המאבס כבר שלטו בעניינים.

"זה הפסד כואב", אמר פאו גאסול, שקלע 16 נקודות לממפיס, "כרגע זה מאוד מאוד כואב". הוא מתכוון לעובדה שקבוצתו הוליכה 72:76 37 שניות לסיום.

"זה אחד הנצחונות המיוחדים שלי עם הקבוצה", אמר מאמן העונה אייברי ג'ונסון. "זה היה ניצחון עם הרבה אומץ", אמר. מהצד השני, מייק פראטלו היה גאה בשחקנים: "במשחקים הקודמים ממש רעדנו, אבל הפעם נתנו קרב. חבל שהבחורים לא מצאו את עצמם בשלשה של נוביצקי".

אטקינס סיים עם 20 לדובים, אדי ג'ונס עם 14, 6 ו-5, ולורנזן רייט 10 ו-10. טרי תרם 22 למאבס, ג'וש הווארד 16.

המשחק הבא בסדרה: בלילה שבין שני לשלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דנבר (3) - קליפרס (6) 100:86 (1:3 לקליפרס בסדרה)

במשך רוב משחקי סיום העונה שיחקו הקליפרס וממפיס במשחק כסאות, כשהמטרה הייתה לסיים במקום השישי, המוביל להתמודדות עם הנאגטס. לא שהיה צריך הוכחה נוספת זה נכון, אבל תוצאות הלילה הבהירו שה"ניצחון" של הקליפרס על המיקום נתן תמורה נאותה.

לוס אנג'לס שלטה במשחק מפתיחתו, ואחרי יתרון 21:24 ברבע הראשון, ברחה ל-45:56 במחצית. ברוש שלבי המחצית השניה המשיך היתרון לעמוד על פער דו ספרתי, כשהקליפרס כבר מגיעים ל-17 הפרש. הסדרה חוזרת כעת ללוס אנג'לס עם יתרון 1:3 של הקליפרים, והזדמנות לסגור עניין בסטייפלס סנטר.

כמה מאוזנים היו הקליפרס? שמונה שחקנים סיימו בספרות כפולות. קורי מאגטי הוביל את הרשימה עם 19 נקודות, כששון ליבינגסטון מוסיף 16. 17 נקודות ו-11 כדורים חוזרים לכרמלו אנתוני בדנבר, שאת השלב הבא תראה, אם לא יקרה משהו לא צפוי, מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully