וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה הבטיחה עוד עונה בליגת העל

רומן רוזנבלט

29.4.2006 / 20:44

קבוצתו של ראובן עטר ניצחה בקופסא את בני יהודה 1:2. החבורה של ניצן שירזי מעמידה בסכנה את המקום הרביעי המוביל לאירופה

מכבי נתניה הצליחה להבטיח סופית את הישארותה בליגת העל, אחרי ניצחון יפה על פיינליסטית הגביע, בני יהודה. נתניה שיחקה טוב, בעיקר במחצית השניה, וחייבת הרבה מהניצחון לשוערה, גל ניר, שהיה טוב מאוד.

בני יהודה יכלה להשלים שבוע חלומי, אבל איבדה נקודות חשובות בקופסא שמעמידות את את המקום הרביעי שלה, כמו גם את הכרטיס לאירופה, בסכנה.

מהלך המשחק

דקה 2: אלי אברבנל בוחן את גל ניר, ששומט וקולט את הכדור.

דקה 37: אסי בלדוט פרץ באגף ומסר רוחב מצוין למשה ביטון, שבעט מקרוב, אבל גל ניר עצר מצוין.

דקה 57: גול! אלן מסודי מתקדם עם הכדור, משחרר כדור מצוין שפוגש את העמוד, ואמיר טגה נמצא שם בשביל לכבוש את הריבאונד, 0:1 נתניה.

דקה 62: גול! אלי ביטון פרץ באגף ימין, ומצא בכדור רוחב את משה ביטון שבעט פנימה, 1:1.

דקה 68: גול! כדור חופשי לנתניה. דקל קינן, הבלם, מתרומם ונוגח פנימה, 1:2 מכבי נתניה.

הרכבים:

מכבי נתניה: גל ניר; עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון; ליאוניד קרופניק (חמודי בריק 49), אמיר טגה, גיא טוביאק, אלן מסודי; אובודו אוקוצ'ה, פאפי קימוטו.

בני יהודה: וינסנט אניימה; איציק עזוז (אלי ביטון 59), יניב אלול, יאיר אזולאי, מוטי ששון; הרוויה קובאצ'ביץ', קובי דג'אני, אסי בלדוט, ראובן עובד, אלי אברבנאל; משה ביטון.

תגובות: עטר: "המטרה - לשפר מיקום"

בסיום משחק הניצחון שהבטיח את הישארות נתניה בליגת העל, אמר מאמן הקבוצה, ראובן עטר:" לא היה לי ספק לגבי ההישארות שלנו בליגה, מבחינתי לא היינו כלל במאבקי הירידה, כעת המטרה, לשפר מיקום ולהגיע למקום שישי ומעלה". לגבי המשחק אמר עטר: "לא היה משחק גדול אבל היינו יותר טובים מבני יהודה. אין ספק שההיעדרות של בנין, ראזק וזביטי, קריטית ומשפיעה עלינו". כשנשאל לגבי ההתערבות במחלקת הנוער שמתמודדת במאבקי הירידה:" לא אהבתי את ההתנהלות עד אשר חזר המאמן, מיקו העליון, כשהוא חזר הייתי מבסוט. שנה הבאה, אני אשמח לצרף 3-4 שחקנים לסגל הבוגרים, אך קודם שיבטיחו את ההישארות".

בלמה של הקבוצה, דקל קינן שכבש את שער הניצחון שהיה הראשון העונה אמר בסיום:" כבר מהרגע הראשון ראו שהמשחק חשוב עבורינו, היינו מאוד נחושים. לגול הזה חיכיתי הרבה זמן. כשמשחקים עם הקרבה, רואים תוצאות על המגרש. שבוע הבא מול מכבי ת"א נוכל לבוא משוחררים, כי הלחץ לא עובד בכיוון החיובי. כשהחרב לא מונחת על הצוואר אפשר לשחק משוחרר יותר".
כשנשאל קינן על כך שדניאל יאמר מתכנן לרכוש את כרטיס השחקן שלו ששייך למכבי חיפה אמר הבלם:"אני לא הולך עם הראש בקיר, נשב עם מכבי חיפה ונראה מה קורה במו"מ, מחמיא לי שיאמר רוצה לקנות את כרטיס השחקן שלי".

בצד המפסידה סיכם את המשחק, מאמן הקבוצה, ניצן שירזי:" ישנם משחקים שאחריהם אומרים שהתוצאה לא משקפת. היינו עדיפים על נתניה ואם סופגים שער כמו השער השני שספגנו אז נכתב על המשחק הזה 'הפסד'. אני מאוכזב, אך לא ראיתי ירידת מתח אצל השחקנים אחרי ההעפלה לגמר. לגבי אלי ביטון ששותף רק כמחצית השעה הוסיף שירזי:"אלי ביטון הוא המחליף הכי טוב בליגה. הוא עובד בכיוון הנכון, אם ימשיך, גם אם אני אהיה עיוור, לא אוכל להתעלם ממנו".

על שחקני בני יהודה נאסר להתראיין אחרי המשחק.

בסיום המשחק, קראו חלק מאוהדי נתניה קריאות גנאי אל עבר שחקני בני יהודה, אלי אברבנאל שלא הבליג, כמעט ונכנס עימם לעימות אולם, לבסוף הורגע ע"י חברי קבוצתו.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג התקשרה בסוף המשחק אל דניאל יאמר, הרוכש הפוטנציאלי של הקבוצה ובירכה אותו על הניצחון והבטחת ההישארות הרשמית בליגה, בתקווה שבשנה הבאה יזניק (יאמר) את הקבוצה קדימה.

למרות ההצהרות בנתניה כי הם אינם נלחמו נגד הירידה, תיערך מחר ארוחת ערב במסעדת רוקה בהרצליה, בהשתתפות המאמן, ההנהלה השחקנים ובנות זוגם, את הארוחה, מי אם לא, יממן דניאל יאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully