וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה בליגת העל, הכח מתקרבת

29.4.2006 / 17:59

המוליכה הפסידה באשקלון, אבל נהנתה מהפסדים של ב"ש בטדי, וקריית שמונה. הכח ניצחה בראשל"צ, ותפגוש עוד שבוע את ירושלים

המחזור ה-31 בליגה הלאומית האיר פנים לשתי המוליכות - מכבי הרצליה המוליכה, אמנם הפסידה בחוץ לאשקלון, אבל הבטיחה את עלייתה בזכות הפסדיה של הפועל ב"ש וקריית שמונה. גם הכח ר"ג, השניה בטבלה, הרוויחה מהתוצאות האלו, אחרי שניצחה בחוץ את עירוני ראשל"צ, 0:2. הפער מהשלישית, הםועל ב"ש ומהרביעית, הפועל ירושלים, עומד על 5 נקודות כשנותרו עוד 6 נקודות בקופה. במחזור הבא יפגשו הכח וירושלים בוינטר. הפועל חיפה וקריית שמונה יצאו מתמונת העלייה.

בתחתית העניינם חמים מתמיד - אקשלון ניצחה ועלתה מעל הקו האדום, ראון לציון הפסידה וירדה לשם במקומה. רמת השרון השיגה ניצחון חשוב על מכבי ב"ש שנמצאת עם רגל וחצי בארצית, כשגם רעננה מסתבכת בעקבות הפסד להפועל חיפה.

עירוני ראשל"צ - הכח ר"ג 2:0

מור גולן בדקה ה-32 ועידן ביטון חמש דקות לסיום, הבטיחו לאורי מלמיליאן ניצחון חשוב, ואת האפשרות לחגוג עלייה מחודשת ומרגשת לליגת העל כבר בשבוע הבא במשחק מרתק מול הפועל ירושלים השלישית. ראשון לציון, יורדת בעקבות ההפסד מתחת לקו האדום.

הפועל ירושלים - הפועל ב"ש 1:2

ניצחון גדול לירושלים, ששומרת על סיכוי לעלות לליגת העל. גם ב"ש, למרות ההפסד עדיין בתמונה. במחזור הבא תצא ירושלים לוינטר, למשחק בו ניצחון יכול לעשות עבורה את ההבדל, הפסד - והכח עולה. ירושלים פתחה לא טוב את המשחק, ובדקה ה-40 נשארה ב-10 שחקנים בגלל הרחקתו של עבדול עזיז. 4 דקות מאוחר יותר עלתה ב"ש ליתרון משער של רמי אליהו. אבל המארחים ידעו לעשות את המהפך בזכות שערים של סלמן עמר בדקה ה-47 ואסי טובי בדקה ה-67.

הפועל אשקלון - מכבי הרצליה 0:1

קבוצתו של מישל דיין עושה עוד צעד דרמטי לכיוון ההישארות. אחרי הניצחון הגדול בקרב התחתית בשבוע שעבר בב"ש מול מכבי, ניצחה אשקלון את המוליכה משער של שי אהרון בדקה השלישית, ועלתה מעל הקו האדום. הרצליה, למרות ההפסד, חוגגת עליה רשמית לליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

משחקים נוספים

הפועל עכו - הפועל קריית שמונה 0:2

קריית שמונה ואיזי שרצקי מסיימים עוד עונה מאכזבת בלי עלייה, עם הפסד בעכו. פטי נימבה בדקה ה-44 ואלכס לויט 64, כבשו לעכו.

הפועל חיפה - הפועל רעננה 2:3

קבוצתו של רן בן שמעון נזכרה להתעורר מאוחר מדי, הניצחון על רעננה לא משנה דבר, בעוד רעננה נכנסת לשני המחזורים האחרונים במצב לא טוב בתחתית, במיוחד לאור ניצחונה של אשקלון. קובריץ' (18) ודודו אברהם (34, 83) כבשו לחיפה, דוס סאנטוס צימק לרעננה.

רמת השרון - מכבי ב"ש 0:3

ניצחון קריטי לרמת השרון בקרב ההישרדות מול האחרונה, שתזדקק לנס בשביל לא לנשור לליגה הארצית. שי גרייב כבש ראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ושנגלייה הוסיף את השני בדקה ה-69 ועידן רובין חתם את תהוצאה בדקה ה-90. עידו בוקובזה הורחק בדקה ה-26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully