וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק מילר נבחר לשחקן השישי של העונה

29.4.2006 / 14:25

הגארד של הממפיס גריזליס השיג ממוצעים של 13.7 נקודות ו-5.4 ריבאונדים. ג'יימס פוזי ממיאמי הורחק מהמשחק הבא מול שיקאגו

מייק מילר, הגארד של הממפיס גריזליס, נבחר לשחקן השישי של השנה. מילר הקדים בהרבה ברשימה את ספידי קלקסטון מניו אורלינס, ג'רי סטקהאוס מדאלאס, אנטוניו מקדייס מדטרויט וארל בויקינס מדנוור.

מילר הוביל את הליגה בקליעות מבין שחקני הספסל, כשהשיג ממוצע של 13.7 נקודות. הוא הקלע השני בטיבו אצל הגריזליס, וגם שני בריבאונדים, עם 5.4 קרשים למשחק. מילר היה שחקן חמישייה בעונה שעברה, אבל לא הייתה לו בעיה לעלות מהספסל ולהתאים את עצמו לשינויים. "מעולם לא ראיתי שחקן עובד כל כך קשה", אמר הנשיא ג'רי ווסט.

מילר, בעונתו השישית בליגה, נשמע שמח מהבחירה בו: "אני גאה שנרשמתי בדפי ההיסטוריה, אבל זה מראה שהייתה לנו עונה טובה מבחינה קבוצתית. בדרך כלל השחקן שזוכה בתואר הזה מגיע מקבוצה מנצחת".

פוזי יחמיץ את משחק מספר 4

ג'יימס פוזי ממיאמי היט הושעה ממשחק מספר 4 של קבוצתו מול שיקגו בולס, לאחר עבירה קשה שעשה על קירק היינריך במהלך המשחק השלישי בסדרה. במהלך הרבע השלישי פוזי הוריד בחוזקה את היינריך בזמן שזה עלה לסל, והורחק ממשחק ההפסד של מיאמי 109:90. משחק מספר 4 ייערך ביום ראשון. ההחלטה הזאת של הליגה היא המשך ישיר למדיניות היד הקשה שנוקטת הליגה בתחום הזה, אחרי שהשעתה גם את רון ארטסט בעקבות עבירה זהה שעשה במהלך משחק של סקרמנטו בסדרה מול סן אנטוניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully