וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי זכתה באליפות אנגליה

29.4.2006 / 19:10

הביסה את מנצ'סטר יונייטד 0:3 בסטמפורד ברידג', וחוגגת תואר שני ברציפות. רוני נפצע. פורטסמות' הבטיחה הישארותה, ברמינגהאם ירדה

צ'לסי הוכתרה באופן סופי כאלופת אנגליה היום (שבת) אחר הצהריים, אחרי שהביסה בביתה 0:3 את הטוענת לכתר, מנצ'סטר יונייטד.

וויליאם גאלאס הצרפתי כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה החמישית, ונתן את האות לפתיחת החגיגות. גאלאס הגיע ראשון לכדור קרן שניתז מראשו של דידייה דרוגבה, ונגח מקרוב פנימה. יונייטד ניסתה להשיג את השוויון, אבל משחק מצוין של כריסטיאנו רונאלדו ו-ווין רוני לא עזר לה, כשבקרב שמתפתח בין החלוץ האנגלי לפטר צ'ך, ידו של השוער על העליונה.

בדקה ה-61 0:2 ללונדונים. ג'ו קול כבש במבצע מצוין, אחרי שבדרך לשער חלף בסטייל על פני ריו פרדיננד ונמנייה וידיץ'. השער שבר את האורחים, וריקרדו קרבאליו הגדיל ל-0:3 , בדקה ה-73 אחרי שסיים מתפרצת נאה.

מוריניו אומנם מאוכזב מההדחה מהגביע האנגלי ומהצ'מפיונס ליג, אבל עדיין האליפות היא התואר הכי מתוק, במיוחד שחוגגים אותו בבית מול העיניים של פרגוסון. וויין רוני נפצע לקראת סיום המשחק אחרי התקלות עם פאולו פריירה, ופונה מהמגרש באלונקה. הפציעה נראת קשה, וחומרתה תאובחן ביום ראשון.

פומפי ניצלה, ברמינגהאם ירדה

וויגאן-פורטסמות 2:1

פומפי, קבוצתו של סשה גאידמאק, ניצחה את וויגאן 1:2, בקאמבק גדול והבטיחה עוד עונה בליגה הבכירה. בדקה ה-33 החלו מתנפצים חלומות ההישארות, לאחר גול של הנרי קמארה. אולם פורטסמות', שניצחה חמישה מתוך שמונת משחקיה האחרונים, עשתה קאמבק מרשים כשכבשה צמד תוך 7 דקות, 63 ו-70. התוצאה נשמרה עד סוף המשחק ובפומפי החלו בחגיגות. כעת, יוכל סשה גאידמק, לתכנן בראש שקט את העונה הבאה. וויגאן, הקבוצה הכי מפתיעה באי הבריטי בעונה הזאת, הפסידה נקודות חשובות בנסיון להשיג כרטיס לגביע אופ"א.

ברמינגהאם-ניוקאסל 0:0

ברמינגהאם שסיימה בתיקו ללא שערים מול המגאפייז, נפרדה בעצב מהליגה הבכירה. מייקל אוון, חלוץ ניוקאסל ונבחרת אנגליה, נכנס כמחליף במהלך המשחק, לאחר שהיה מושבת כארבעה חודשים עקב פציעה.


מידלסברו-אברטון 1:0

מידלסבורו, למרות השבוע הקסום, עקב ההעפלה לגמר גביע אופ"א, הפסידה בבית לאברטון 1:0. קבוצתו של סטיב מקלארן, שרצתה להמשיך את מצב הרוח הטוב מול אוהדיה בריברסייד, נכנעה לשער יחיד של ג'יימס מקפאדן בדקה ה-89.


ליברפול-אסטון וילה 1:3

ליברפול ניצחה את אסטון וילה 1:3, והשיגה נקודות חשובות, במאבק על המקום השני שמוביל היישר לליגת האלופות, ללא משחקי מוקדמות. לליברפול עדיין מצפה הקרב מול ווסטהאם בגמר הגביע. אסטון וילה למרות ההפסד הבטיחה את הישארותה בפרמיירליג. ליברפול עלתה ליתרון מוקדם מרגלי, הספרדי, פרננדו מוריינטס בדקה ה-4, גארת' בארי איזן בדקה ה-58 ל-1:1, לא לפני שסטיבי ג'י, כבש צמד בדקות ה-61 ו-69 והעניק לליברפול ניצחון באנפילד.


צ'רלטון-בלקבורן 2:0

בלקבורן ששואפת לזכות בכרטיס יוקרתי בגביע אופ"א, ניצחה את צ'רלטון בחוץ, משערים של סטיבן ריד, בדקה ה-43 והוולשי, קרייג בלאמי, בדקה ה-65. הנושא המעניין מבחינת אוהדי צ'רלטון הייתה ההודעה על סיום תפקידו של מנג'ר הקבוצה, אלן קרבישלי, בסוף העונה. כך הודיע יו"ר המועדון, ריצ'רד מוריי לאוהדים לפני תחילת המשחק. קרבישלי, הוזכר בעבר, כמועמד למשרת מנג'ר נבחרת אנגליה.

במשחק נוסף:

מנצ'סטר סיטי-פולהאם: 2:1 לפולהאם: קולינס ג'ון 84, סטיד מלבראנק 90. לסיטי: ריצ'רד דאן 69 .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully