וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבל להיפרד מהבאסקים, הם כל כך חמודים

אוהדי טאו באמת האמינו שהפעם הם יכולים לעשות את זה, אבל ההפסד לא הזיז להם - העיקר הטיול. דני בורשבסקי מדווח מפראג

הם חלקו את אותו השולחן בחדר העיתונות בסיום המשחק וניסו לעזור אחד לשני לצאת מההלם. העיתונאים הבאסקים שהגיעו לסקר את טאו ויטוריה באמת האמינו הפעם. בניגוד לחלק מכובד מהעיתונאים הישראלים, אצלם כולם אוהדים של טאו ללא יוצא מן הכלל. כל זה גרם להם לנסות ולחשוב על כמה פתיחים עוקצניים במיוחד בידיעות שהעבירו.

עיתוני ויטוריה יצאו הבוקר בכותרות כמו "ההשפלה הגדולה ביותר", "העונש של פראסוביץ'" וגם "אף אחד לא יעצור את מכבי גם השנה". כאב להם מאוד, גם לכמה מהפרשנים וביינהם מאמנים בכירים מספרד. אף אחד לא מבין איך הישראלים האלה, עם הפיני גרשון הזה, עושים צחוק מהיורוליג פעם אחר פעם. הדעה הרווחת הייתה חוסר הנסיון של המאמן ולימיר פרסוביץ' ועל זה הם ביססו את הידיעות שלהם. חבל רק שהם נזכרו בזה בשלב כל כך מאוחר, אחרי שהסרבי כבר הצהיר יום לפני כן שהוא עומד להניף את גביע היורוליג.

העיתונאים שהם קצת מביני עניין שקעו בדיכאון, אבל האוהדים, אי אפשר שלא להתאהב באוהדים הבאסקים של טאו. נתחיל בכישורי הנגינה שלהם, שעולים על כל קבוצת אוהדים ששמעתי מעודי ונמשיך בזה שהם היחידים בעולם שמסוגלים להנות עד הגג כשהקבוצה שלהם נמצאת בפיגור של 30 נקודות. מאוד קשה להבין את הבאסקים. הם פשוט כל כך חמודים, הגיעו לכאן במשפחות שלמות. מבחינת האוהדים, הנפת הדגלים הלאומיים באירוע כמו היורוליג מספקת בהחלט. כנראה שהבאסקים האמיתיים לא רוצים יותר מזה. הם אגב המשיכו לנגן לאורך כל הגארבג' טיים ואם זה לא מספיק, גם בתחנת המטרו.

הם הרבה יותר נחמדים מהקטלאנים מברצלונה, שממש לא מסתדרים איתם. שאלתי כמה מהם מי המנהיג, בשאיפה למצוא את מקבילו הבאסקי של אילן השועל. אין, גם אף אחד שם לא מקועקע. "אנחנו פשוט מרוצים מההזדמנות לטייל בעולם עם הקבוצה שלנו, בשבילנו זה אומר הכל", אומר לי אחד מאותם אוהדים שחבשו כובע שפים באדום-כחול, כמו כמה עשרות מחבריו, הנחתי שהם נחשבים ליותר בכירים.

בצד השני של האולם אפשר היה למצוא את אוהדי צסק"א, המפתיעים ביותר בפיינל פור, אם מסתכלים על התחזיות שלנו. קרוב ל-3,000 כאלה, יותר מטאו ובארסה, היו ב"סאזקה ארינה" ועשו יותר רעש ממה שעשו בבית שלהם בשנה שעברה. הם היו הסיבה העיקרית לבריחה של צסק"א מול ברצלונה ברבע השלישי ולא השיפוט, בניגוד לטענה של איוואנוביץ'. באמת כיף לראות עידוד מאסיבי, שיכול להתחרות עם זה של מכבי ת"א בפיינל פור. אם זה לא מספיק, המוסקבאים המשיכו במסורת שרובנו כל כך אוהבים והטיסו גם לכאן את להקת השועלות האדומות, שיוציאו לכמה מאיתנו את העיניים לקראת משחק הגמר. יהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully