וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט מתוח

29.4.2006 / 19:35

ה-0:0 משאיר את כפר סבא מעל הקו האדום, ונותן תקווה אירופית למכבי, אחרי שבוע סוער. אחרי פרשת סולומון: זכי רכיב חוזר לתמונה

הפועל כפר סבא יכולה להיות מרוצה מתיקו 0:0 בבלומפילד, שמתח את רצף המשחקים שלה ללא הפסד לעשרה. לאור התיקו של נצרת עילית מול הפועל תל אביב, נשארה הקבוצה של אלי אוחנה מעל הקו האדום, והכי חשוב - השאירה את גורלה בידיה.

מכבי ת"א, שעדיין חולמת על מקום אפשרי באירופה, יכולה לצאת מאוכזבת מהמשחק, בו הגיעה הקבוצה בקושי לשני מצבים, אבל לצאת מעודדת מההפסד של בני יהודה בנתניה. אחרי השבוע הסוער שעבר על קריית שלום, גם תיקו מתקבל בברכה - העיקר שיהיה קצת שקט.

כתבנו ניר איסקוב מוסיף כי איש העסקים, יצחק זכי רכיב, נוכח במשחק בבלומפילד, וסירב להכחיש אפשרות שלפיה הוא ישוב וינסה לרכוש נתח ממכבי ת"א, או לחילופין להצטרף כחלק מקבוצת ניהול שתתפעל את הקבוצה בשנים הקרובות, במקום קבוצת פיליפ סולומון.

רכיב התייחס ל"היעלמותו" בשבועות האחרונים, ואמר: "הייתי בנסיעות עסקים בחו"ל, זה לא נכון להגיד שהעיסקה טורפדה - המגעים פשוט לא עלו יפה. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. מה שקרה עם סולומון יכול לקרות לכל אחד, אני ולוני עדיין ביחסים טובים".

מהלך המשחק

דקה 4: יבואה מקבל כדור נהדר, נוגח מחמישה מטרים, אבל שטראובר הודף מצוין.

דקה 60: ראיוביץ' נשלח לרחבה, עובר את איבגי, ומגביה לרחבה. לוז נוגח חלש, ויחיאל מרחיק מהקו.

דקה 67: תקווה פרץ בצד שמאל ומסר רוחב לרחבה, ראיוביץ' בעט מ-11 מטרים מעל השער.

דקה 70: אבי יחיאל מתרומם ונוגח מעל השער.

הרכבים:

מכבי ת"א: לירן שטראובר; יובל שפונגין (כריסטיאן גונזאלס 83), אלווין באג'ירי, אבי יחיאל, אורי שטרית; משה מישאלוב (ארז מסיקה 63), אייל ברקוביץ' (ג'ובאני רוסו 65), שירן ייני, ליאור ג'אן; אופיר חיים, גיאורגי דמיטרדזה.

הפועל כפ"ס: אבי אבגי; אייל משומר, לירון זרקו, דוגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה (אורן נסים 77), בן לוז (אבי תקוה 66); אבי קנפו (זוראן ראיוביץ' 60), סמואל יבואה.

אוחנה: הייתי לא רגוע בדקות האחרונות

טון קאנן סיכם בסיום: "השחקנים הצעירים ששיחקו היום היו טובים מאוד, אורי שטרית היה מאוד טוב באגף שלו. אנחנו צריכים להסתכל על השנה הבאה, ובגלל זה אנחנו נותנים לשחקנים צעירים לשחק. במחצית השניה היינו יותר טובים, אבל אני לא מרוצה ממה שראינו ושנגמר 0:0".

אלי אוחנה: "אני מרוצה מהתוצאה, למרות שבדקות האחרונות לא הייתי רגוע. אפשר לראות שהקבוצות שמשחקות מול קבוצות התחתית לא עושות לנו חיים קלים. אני רק מקווה שזה ימשיך ככה בשני המחזורים האחרונים. אני לא מבין למה הפועל ת"א שיחקה עם שחקנים מחליפים מול נצרת עילית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully