וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגד מכבי נצטרך לשחק טוב יותר"

אטורה מסינה יודע שלמרות ה-75:84 של צסק"א על ברצלונה, קבוצתו תיקרע לגזרים עם יכולת כזו בגמר. איבאנוביץ' מאשים את השופטים

במחצית הראשונה במשחק השני בחצי גמר היורוליג עוד נדמה היה שצסק"א מוסקבה שוב לא מצליחה לשבור את המנחוס. משחק שלומיאלי, הרבה החטאות וחוסר יכולת לייצר מהלכים ראויים הביאו את הרוסים לפיגור 33:19 ברבע השני. אבל אז התעוררו שחקניו של אטורה מסינה, הציגו הגנה מעולה והושפעו מהריכוז והניסיון של תיאודורוס פפאלוקאס, שעלה מהספסל. ועם זאת, אחרי ההצגה שראינו מהשחקנים של פיני גרשון, מסינה יודע שמחצית כמו הראשונה ביום ראשון תגרום גם למשחק הגמר להפוך לגארבג' טיים ממושך.

המאמן סיכם: "זה היה משחק קשה, בעיקר אחרי שנקלענו לפיגור דו ספרתי. אני מצר על ההתבטאויות של דושקו איבאנוביץ', שאומר שהשופטים פגעו בברצלונה. היה משחק קשה, וניצחנו בעזרת הגנה נוקשה במחצית השניה. יש לנו הרבה כבוד למכבי ת"א, אבל אנחנו נבוא לעשות את שלנו ביום ראשון. נגד מכבי נצטרך בהחלט להיות טובים יותר".

דייויד וונטרפול החמיא לתיאודורוס פפאלוקאס: "הוא האיש שלנו. מהרגע שהוא נכנס, הוא הדליק את המשחק שלנו ואת כל האווירה מסביב. זהו גמר ראשון שלי, אני מתרגש לשחק נגד מכבי".

טרייג'ן לנגדון הוסיף: בפעם הראשונה שלי בגמר היורוליג הפסדתי לברצלונה, והערב החזרתי חוב. נגד מכבי ננסה לשחק את אותה הגנה ששיחקנו הערב, ואני מאמין שנוכל לנצח".

מתיאס סמודיס מסתכל קדימה: "מכבי היא קבוצה טובה, מצוינת. הם הראו את זה במחצית הראשונה. אבל לנו יהיו את ההזדמנויות שלנו. אם נראה הגנה מהדקה הראשונה עד לסיום - ננצח אותם". הוא התייחס לגמר בו הפסיד עם בולוניה ביד אליהו: "אני עדיין נושא את מטען ה-44 הפרש מלפני שנתיים. אני מעוניין להשאיר רושם מעט טוב יותר".

בצד של ברצלונה, איבאנוביץ' כאמור היה מאוכזב מהשופטים: "הם לא השאירו לנו סיכוי לנצח עם השריקות שלהם. מהרבע הראשון הם שרקו הרבה, והייתי צריך לתת למרקונאטו לנוח. אבל אלה החיים".

הפורוורד ג'ורדי טריאס חיזק: "הם היו איומים. אחרי השריקה המיותרת לעבירה טכנית על גרגור פוצ'קה יצא מאיתנו האוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully