וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד העפילה לליגה הלאומית

29.4.2006 / 18:30

גברה 0:3 בחוץ על הפועל הרצליה. קרית אתא יצאה מהמירוץ לאחר הפסד חוץ 2:4 למכבי כפר-קנא. בתחתית ממשיך להיות חם

מאמן בני לוד, יעקב הלל, יכול להוסיף רקורד נוסף לרזומה העשיר שלו, כאשר הוליך היום את קבוצתו לליגה הלאומית. קבוצת הדו-קיום מלוד, עשתה זאת בסטייל, כשניצחה בחוץ את הפועל הרצליה 0:3, משערים של שי אבוקסיס, שהבקיע צמד בדקות ה-21 ו-36, וכאמל טרבין בדקה ה-61.

מ.ע. קרית אתא הייתה חייבת לנצח את מכבי כפר-קנא כדי להשאיר לעצמה סיכוי קלוש במאבק העלייה, אולם היא כשלה כאשר נוצחה 2:4. מאהר ג'ברין בדקה ה-42 ואורן יחזקאל בדקה ה-44 העניקו לכפר קנא יתרון מבטיח לפני המחצית. קרית אתא חזרה למשחק עם שער של אסי קלמן, אולם היה זה שער נוסף של ג'ברין, 72 ושריקי 87 שסתמו את הגולל על קרית אתא. בדקה ה-90 הספיק יגאל קיסלסי להמתיק במעט את הגלולה המרה. בקרית אתא יוכלו רק להתנחם באליפות שהשיגה קבוצת הכדורעף.

משחקי יום שישי

אתמול (שישי) נפתח המחזור ה-31 בליגה הארצית, כשהעניינים בתחתית הולכים ומתחממים לקראת הישורת האחרונה.

מכבי צור שלום - הפועל רמת גן 2:0

ניסים בן דוד (19) ודודו אמסלם (76) העניקו לרמת גנים שלוש נקודות יקרות מול יריבתם העיקרית כנגד הירידה. אחרי ניצחון החוץ המרשים הזה, הפער בין השתיים צומק לנקודה אחת בלבד. להזכירכם, לרמת גן הופחתו לא פחות מתשע נקודות לאחר שפעלו תחת מפרק. כעת המומנטום נמצא איתה.

בית"ר/שמשון ת"א - הפועל מרמורק 1:2

בית"ר/שמשון גברה על מרמורק מהצמרת ושמרה על פער 6 הנקודות שלה מהקו האדום. אורן רותם הבקיע ראשון בדקה ה-12, אלעד גבאי השווה בדקה ה-36, ותומר עייני הכריע את ההתמודדות בדקה ה-53.

השקמה/רמת חן - מכבי אחי נצרת 0:2

גם השקמה דאגה לשמור על סטטוס קוו מפועל רמת גן, כשהצליחה להפתיע את המוליכה בזכות פתיחה מהממת. שרון גורמזנו הבקיע כבר בדקה ה-2, ו-5 דקות מאוחר יותר ניקו ולנסי קבע את תוצאת המשחק.

עירוני טירת הכרמל - צפרירים חולון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully