וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי בסגל בארסה למשחק מול קאדיז

28.4.2006 / 16:28

הקשר, שקרע את הרצועה לפני 5 חודשים, כבר בריא ועשוי להשתלב בשבת. גם על המונדיאל הוא לא ויתר. ריקלמה מתאושש מהחטאת הפנדל

צ'אבי הרננדז, קשרה המחונן של ברצלונה, שקרע את הרצועה הצולבת בברך ימין במהלך אימון ב-2 לדצמבר 2005, ונאלץ לשבת בחוץ חמישה חודשים, נקרא על ידי המאמן פרנק רייקארד לסגל המשחק של בארסה לקראת המשחק הקרוב בשבת מול קאדיז. זה כבר כמה ימים שהשחקן מתאמן עם חבריו, והעבודה הקשה שעשה במהלך השיקום מניבה כעת את הפירות. כזכור, הוא אמור היה לשבת לפחות חצי שנה בחוץ.

אין ספק שלא יפתח, אבל אם לא יהיו בעיות, והאלופה הספרדית והפינאליסטית של ליגת האלופות תעשה את העבודה בקמפ נואו, אין ספק כי הקשר יקבל הזדמנות להרגיש את הדשא במחצית השנייה.

בנוסף, צ'אבי הביע את בטחונו שיהיה בכושר משחק טוב עד שמאמן נבחרת ספרד לואיס ארגונייס יקבע את סגל 23 השחקנים שיסעו לגרמניה למשחקי הגביע העולמי. "איך שזה נראה כרגע, אוכל לעמוד לרשותו של המאמן", אמר הקטלוני. אולם ארגונייס הסביר כי יהיה לו קשה להחליט את מי לקחת איתו מכל שחקני הקישור האפשריים, מכיוון שיש לו "גם את בראחה, פנה, אלבלדה, צ'אבי אלונסו, ססק פבריגס, ועוד", הסביר הקואץ'.

אדמילסון יקבל מנוחה באותו משחק מול קאדיז, בעוד רונאלדיניו, שלא ראה לאחרונה הרבה מגרש בליגה הספרדית, ישחק גם ישחק.

"לפעמים זה לא נכנס"


הקשר הארגנטינאי של ויאריאל חואן רומן ריקלמה עדיין מתאושש מהחטאת הפנדל בדקה ה-90 של חצי גמר ליגת האלופות השני מול ארסנל ביום שלישי. הייתה לו הזדמנות להשוות את ההתמודדות הכפולה ל-1:1, אבל השוער יאנס להמן לקח את הפינה הנכונה והעלה את האנגלים לגמר.

"אני תמיד מרגיש רע כשאנחנו לא מנצחים", אמר ריקלמה, שהמבט שלו בעיניים לפני הבעיטה נתן אינדיקציה לכל הצופים שהרגליים הרועדות שלו לא יאפשרו לו להשכין את הכדור ברשת. "אני אחראי לקחת את בעיטות ה-11 מטר, ולפעמים זה לא נכנס. אבל אני גאה בקבוצה שלי ובמה שהשגנו בליגת האלופות. כולם פה היו נהדרים איתי מהרגע שהגעתי לכאן. אני מקווה לעזור למועדון להמשיך לגדול, כי זה פשוט לא יאומן מה שהשגנו כאן בשלוש השנים האחרונות".

הצוללת הצהובה ממקומת כעת עשירית בליגה הספרדית, 4 נקודות פחות מהמקום שמוביל לגביע אופ"א, וביום ראשון תתארח בחטאפה בניסיון לחזור למפעל אירופאי כלשהו בשנה הבאה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully