וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-בני יהודה: שירזי חושש מצהובים

רומן רוזנבלט וניר איסקוב

28.4.2006 / 16:33

אם אזולאי, אטצ'י, אברבנל ומשה ביטון ייכנסו לפנקס השופט, הם יחמיצו את גמר הגביע. פרץ, עבדול ראזאק וכנראה בנין ייעדרו

אחרי שעסקת מכירת הקבוצה, שסוכמה ערב חג הפסח וצפויה להיחתם למחרת יום העצמאות, נראית כדבר סגור, מתפנים במכבי נתניה להתרכז במשחק החשוב מול בני יהודה בשבת הקרובה (18:50, חיים יעקב), שעשוי להיות המשחק שישאיר את הקבוצה סופית בליגת העל.

גם השבוע ימשיך ראובן עטר לנסות ולתמרן עם הסגל המצומצם שעומד לרשותו, לאחר שבמשחק בטדי איבדה הקבוצה גם את הקשר איברהים עבדול ראזאק, שסיים את העונה ובינתיים הספיק כבר לנחות בגאנה להתייעצות עם רופאי הנבחרת.

כמו כן, סיכוייו של טל בנין ליטול חלק במשחק מול בני יהודה קלושים, בשל הפציעה הממשוכת בברכו. השוער אבי פרץ ימשיך לרצות את עונש הההרחקה שנגזר עליו על ידי ועדת המשמעת של ההתאחדות, לעומתו אלן מסודי ועבדול סאמד אוקוצ'ה חוזרים לסגל הקבוצה.

בניגוד לשבוע שעבר, לא יוכל עטר להשתמש בשחקני הנוער, זאת מכיוון שקבוצת הנוער תשחק בשבת ב-10:30 בבוקר את משחק העונה שלה מול הפועל כפ"ס במאבק ההישרדות. לאור חשיבות המשחק, צפוייים להגיע למשחק הנוער הרוכש המיועד דניאל יאמר, אנשי הנהלת הקבוצה אשר אלון והמנכ"ל קובי בלדב, ולראשונה העונה גם המאמן ראובן עטר ושחקני הקבוצה הבוגרת. דניאל יאמר צפוי להגיע גם למשחק הבוגרים ב"קופסה".

בנוגע ליריבה, בני יהודה, ולעובדה ששחקניה שיחקו 120 דקות רק ביום רביעי אמר עטר: "מבחינתנו עניין הגביע לא משמעותי מכיוון שלשחקני בני יהודה יהיה מספיק זמן לנוח ולהתכוננן למשחק".

שחקני הקבוצה קיבלו היום את משכורותיהם עבור חודש מארס בצ'קים דחויים למאי. ייתכן שהעניין יבוא על פתרונו בשבוע הבא לאחר שהקבוצה תעבור לבעלים החדשים.

הרכב משוער: גל ניר, עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, גיא טוביאק, אמיר טגה, טל בנין (ליאוניד קרופניק), אלן מסודי, פפי קימוטו, עבדול סאמאד אוקוצ'ה.

גפני, לוקמן ובטורינה לא כשירים

למרות כל הדיבורים על כך שבני יהודה תשתתף בעונה הבאה בגביע אופ"א, מתברר כי אלו עדיין לא פני הדברים.

על מנת שהמועדון משכונת התקווה יבטיח לעצמו השתתפות היסטורית בגביע אירופה, שחקניו של ניצן שירזי צריכים לסיים במקום הרביעי או לזכות בגביע המדינה. רק אם אחד התנאים הללו יתמלא, המנכ"ל משה דמאיו יוכל לנסוע להגרלה בז'נבה. המשמעות היא שבמקרה והקבוצה תדורג חמישית ותפסיד בגמר הגביע להפועל ת"א, היא תיאלץ להסתפק במפעל האינטרטוטו.

מלבד העייפות אחרי 120 הדקות מול מכבי חיפה שלשום (רביעי), בני יהודה תסבול גם מחסרונם של רוני גפני, אימורו לוקמן ומאטה בטורינה הפצועים. גפני ולוקמן אמורים לחזור לאימונים בשבוע הבא, בעוד שבמצבו של בטורינה אמנם חל שיפור, אך לא ברור מתי ישוב להתאמן.

אלי אברבנל אמור למלא את מקומו של גפני בצד שמאל של ההגנה, וברק בדש או כפיר אודי צפויים לפתוח במקום לוקמן.

ארבעה שחקנים שעתידים לשחק בשבת, יאיר אזולאי, ארנסט אטצ'י, אלי אברבנל ומשה ביטון, סוחבים 4 כרטיסים צהובים, ואם מי מהם יספוג בשבת את החמישי, הוא לא יוכל ליטול חלק בגמר הגביע נגד הפועל ת"א. ההערכה היא כי שירזי יעדיף שלא לסכן את אטצ'י, שמפגין יכולת טובה במשחקים האחרונים, ויעלה במקומו את יניב אלול.

איציק עזוז, שהשתלט על עמדת המגן הימני, אמר לקראת המשחק: "אי אפשר להתעלם מהעייפות, אבל צריך לקחת את עצמנו בידיים ולתת יותר. אין ברירה אחרת. אנחנו צריכים לנצח, מה גם שעוד לא הבטחנו את המקום באירופה. אם ננצח ב'קופסה', הסיפור יהיה כמעט גמור".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יניב אלול (ארנסט אטצ'י), יאיר אזולאי, אלי אברבנל, הרוויה קובאצ'ביץ', קובי דג'אני, אסי בלדוט, ראובן עובד, ברק בדש (כפיר אודי), משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully