וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "כל החיים אהיה במכבי ת"א"

ניר איסקוב

28.4.2006 / 0:21

הקפטן נשא דברים בפני 150 מאוהדי הקבוצה, שערכו לו מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו ה-34. גם אוהדי אייאקס שיגרו ברכות

150 אוהדי מכבי ת"א ערכו אתמול בערב (חמישי) מסיבת הפתעה לאבי נמני, לרגל יום הולדתו ה-34 שחל ביום רביעי. במהלך האירוע, שנערך במועדון ה"סיטי בר 1" בת"א, העניקו האוהדים לקפטן זרי פרחים ומתנות, והוקרן לכבודו על גבי מסך ענק קליפ עם רגעיו הגדולים של נמני במועדון.

נמני הנרגש פנה לאוהדים: "אתם זה הלב שלי. אנחנו נלך ביחד כל החיים, גם בימים הקשים. כל החיים אהיה במכבי ת"א. אני גאה בכם, אתם מרגשים אותי בכל פעם מחדש. שכל אוהד ידע שהדלת שלי פתוחה בפניו, ובכל בעיה הוא יכול לפנות אליי. קשרנו את גורלנו יחד, ואני שמח מאוד על המחווה".

אורי משיח ושי מזרחי, ממארגני האירוע, אמרו: "נמני הוא חלק בלתי נפרד ממכבי ת"א, ולמעשה הוא מהווה עבור האוהדים, במיוחד בתקופה קשה זו למועדון, עץ להיתלות עליו. נמני יוליך אותנו בעתיד לימים טובים. זה המעט שהיינו יכולים לעשות בשבילו".

גם אוהדי אייאקס, נמצאים ביחסי ידידות ואחווה עם אוהדי מכבי ת"א, במיוחד עם ארגון "השחקן ה-12", מאז המפגשים בליגת האלופות אשתקד, הכינו שלט ענק לכבוד יום הולדתו של נמני עם הכיתוב "נמני המלך, מזל טוב".

לדברי אוהדי מכבי ת"א, ראש חוג האוהדים של המועדון ההולנדי הוא יהודי שאוהד את הקבוצה, ובכל משחק של אייאקס יש אוהדים שבאים עם צעיפים צהובים, כמו שבמשחקי מכבי, ישנם אוהדים שמצטיידים בצעיפי אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully