וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-סכנין: שייע שחרר את ולנטיץ' ופסקאל

ניר איסקוב

28.4.2006 / 13:54

פייגנבוים הסביר: "מצאתי לנכון שאין עזר מהם", סואן וקאסום בספק למשחק. גולן ייעדר, גם ג'ובאניני כנראה, ההנהלה תשב עם הזרים

מכבי פ"ת, הלוטשת עיניים לעבר המקום הרביעי, תארח בשבת (18:50) את בני סכנין, שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לחרוץ סופית את גורלה לרדת לליגה הלאומית.

פ"ת תחסר את אסי משיח, שיעבור בקרוב ניתוח ברצועה הצולבת, ועומר גולן, שעוד לא חזר להתאמן מאז נפגע בראשו בדרבי לפני שבועיים. מרסיו ג'ובאניני חזר להתאמן באופן כמעט מלא, אולם גם אם ייכלל בסגל, לא יפתח בהרכב בוודאות. קובי גנון ימשיך למלא את מקומו של הברזילאי במרכז ההגנה.

הנהלת הקבוצה תיוועד בשבוע הבא עם שלושת הזרים, ג'ובאניני, אנדרה קאלדיירה ופטריק סופו, במטרה להשאירם במועדון גם לעונה הבאה.

לפ"ת יש אופציה על קאלדיירה לשנתיים נוספות ועל סופו לעונה הבאה. ג'ובאניני כבר הביע רצון להישאר במלאבס. גם סלים טועמה, המחזיק בחוזה לעונה נוספת, יוזמן לשולחן המו"מ, אם כי הוא כבר הביע את רצונו לחזור להפועל ת"א.

רוביל סרסור אמר לקראת המשחק בשבת: "זה משחק קשה, כי סכנין היא חיה פצועה. נבוא למשחק הזה מוכנים לעשות הכל כדי לנצח. יש בקופה עוד 9 נקודות, ונעשה את המקסימום להשיג לפחות 6-7 נקודות. המקום הרביעי הוא הראוי לנו".

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, שי דוד, סלים טועמה, פטריק סופו, רוביל סרסור.

"אז לא נהיה 10 חודשים בליגת העל, מה קרה?"

מאמן בני סכנין, שייע פייגנבוים, הודיע לאוידרגו פסקאל ולניקולה ולנטיץ' כי הם משוחררים מהקבוצה.

"מצאתי לנכון שאין עזר מהם", הסברתי פייגנבוים. "הם צריכים להיות פי 4 יותר טובים מהישראלים, והם לא כאלו. אני גם רוצה לראות שחקנים שאולי ימשיכו בעונה הבאה". פייגנבוים, אגב, טוען כי אף גורם בסכנין עוד לא דיבר איתו לגבי העונה הבאה.

עבאס סואן סובל מכאבים בחזה, ועלול להחמיץ את המשחק. אחמד קאסום מתלונן על כאבים בברך, וככל הנראה ייעדר בשבת.

3 מחזורים לסיום הליגה, בפיגור של 6 נקודות מתחת לקו האדום, גם שייע האופטימי הבלתי נלאה, כבר מתחיל להתייאש: "שחקנים שעולים לשחק צריכים לעשות את המקסימום. גם כשעוררנו מוטיבציה, עשינו משחקים טובים, אבל לא לקחנו נקודות. אז זה היה סופר אקטואלי, אז מה עוד פעם נגיד שיש סיכוי ואפשר לעשות את זה?

"בלב אני אופטימי, כבר במשחק הראשון שלי, הניצחון בגביע מול כפ"ס, אמרתי יש דברים שאני לא יכול לדבר עליהם. כשאתה לא בתוך המערכת, אתה לא יודע מה קורה ואתה אומר לעצמך, נלכד אותם ויהיה בסדר. גם במשחקים שלא קובעים אני רוצה שהקבוצה תצליח ותיראה טוב. אני העליתי 5 פעמים קבוצות ליגה, וזה יכול להיות טיול של 10 חודשים, אם בונים את הקבוצה נכון ומתכוננים טוב לעונה הבאה. אז לא נהיה 10 חודשים בליגת העל, מה קרה? אם לא נכין את הקבוצה נכון כבר מעכשיו, הקבוצה עלולה להידרדר לגמרי".

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, אלירן חודידה, גבע ברקאי, שוקי נגר, סאלח חסארמה, חאלד חלאילה, עבאס סואן (נידאל חוג'יראת), אדריאן פיטו, רמיק יז'רסקי, פסקאל קונדופוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully