וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית-הפועל ת"א: מקורבי גרשון מתפלאים

ניר איסקוב

28.4.2006 / 14:20

"אנחנו תמהים על חוסר התקשורת מצד המועדון", אמרו בסביבת הקפטן על עיכוב המגעים. אושרי לוי חוזר לשער, ז'אנו וסימנטוב מוצהבים

מאז השיחה שנערכה ביום שני שעבר בין יו"ר הפועל ת"א, מוני הראל, לאחיו ונציגו של שמעון גרשון, עו"ד סבי גרשון, במהלכה הם נדברו להיפגש במהלך השבוע כדי לפתוח במו"מ לגבי הארכת חוזהו של הקפטן במועדון, לא התקיימה שיחה נוספת בין הצדדים.

בסביבתו של גרשון הביעו פליאה על הסחבת בפתיחת המו"מ, ובקרבת הקפטן היה מי שאמר: "אנחנו תמהים על חוסר התקשורת מצד המועדון". דובר הפועל ת"א, אמיר לובין, הסתפק בתגובה לקונית: "הפועל ת"א לא תנהל מו"מ דרך אמצעי התקשורת".

אגב, אופציית היציאה לאירופה בהחלט באה בחשבון מבחינת הבלם, שחוזהו בהפועל ת"א פג בסיום העונה. לוואלה! ספורט נודע כי בקרוב עשויות להיות התפתחויות בנושא. בית"ר ירושלים כבר הודיעה כי תפנה לגרשון בסיום העונה.

לרשותו של דרור קשטן יעמוד סגל מלא לקראת משחק החוץ בשבת (18:50) מול הפועל נצרת עילית. יוסי אבוקסיס שב מהרחקה, ואמור לפתוח על חשבון אחד מהשניים, גיל ורמוט או שי אבוטבול. למרות העלייה לגמר גביע המדינה, בקבוצה לא מוותרים על המקום השני בליגת העל.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול (גיל ורמוט), ברוך דגו, אליניב ברדה, איליה יברויאן.

יניב כהן בונה על ניצחונות מול פיינליסטיות הגביע (יצחק סולומון, ידיעות הגליל)

לאחר 7 משחקים על הספסל, מסתמן כי השוער אושרי לוי יפתח בשבת במשחק הבית הגורלי של הפועל נצרת עילית מול הפועל ת"א. זאת בעקבות יכולתו הירודה של השוער רונן דהאן במשחק האחרון מול מכבי חיפה.

היום (חמישי) גברה הקבוצה 0:3 במשחק אימון על קבוצת הנוער משערים שכבשו שלושת הזרים, זולטן פולופ, איגור יאנשבסקי וגיאורגי חריסטוב, שאמור לפתוח בהרכב לראשונה מזה חודשיים, לאחר שהחלים מפציעה.

איתי שכטר הפצוע אמור לפתוח על הספסל. אגב, ישנם חילוקי דעות בין החלוץ הצעיר ואביו להנהלת הקבוצה בנוגע לכרטיס השחקן שלו. הספונסר הראשי, אבשלום נוריאל, התבטא במספר הזדמנויות כי שכטר חתום ל-5 שנים בקבוצה. על פי משפחתו של השחקן וכן על פי החוזה שהופקד ברשות לבקרת תקציבים, מדובר בחוזה לשנה אחת עם אופצייה של שני הצדדים לשנתיים נוספות.

בינתיים, מנהל אביו של שכטר מגעים עם מספר קבוצות לגבי העונה הבאה, כשהבולטת ביניהן היא מכבי פ"ת. בעבר התעניינה בו מכבי חיפה, אך ככל הידוע היא ירדה ממנו בעקבות היכולת החלשה שהוא מגלה בתקופה האחרונה. שכטר לא כבש כבר 4 חודשים שער ליגה.

מהסגל בשבת ייעדרו גם אבישי ז'אנו ושחר סימנטוב המוצהבים. ההנהלה תאפשר לגמלאים, נשים ובני נוער להיכנס בחינם. בקבוצה מאמינים ש-6 נקודות יספיקו כדי להישאר בליגה, והמנכ"ל יניב כהן אמר כי הוא בונה על שני ניצחונות בית על הפיינליסטיות בגגביע המדינה, הפועל ת"א ובני יהודה.

הרכב משוער: אושרי לוי, אשרף סולימאן, אלירן אלקיים, קובי נכטיילר, דודי פדלון, חיים בנון, ולדימיר קוקול, איגור יאנשבסקי, גיז'רמו ישראלביץ', זולטן פולופ, גיאורגי חריסטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully