וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני מחוץ לסגל מכבי ת"א

ניר איסקוב

28.4.2006 / 14:03

פצוע בקרסול ואינו כשיר לכפר סבא. יחיאל: "התרגלנו לפרשות בקבוצה". אוחנה: "אם יש 'מגיע', מגיע לנו להישאר", זרקו ימשיך כבלם

הפועל כפ"ס, שעלתה מעל הקו האדום לראשונה אחרי כמה וכמה חודשים טובים, תצא בשבת למשחק חוץ מול הקבוצה שאף פעם לא מאכזבת בכל הקשור לאספקת כותרות, מכבי ת"א (18:50, שידור ישיר בערוץ 10).

הקבוצה של אלי אוחנה לא נוצחה 9 מחזורים רצופים, והמאמן כבר התבטא כי "זה יהיה עוול אם לא נישאר". הנעדר היחיד בקבוצה יהיה אלון חלפון, שגמר את העונה. את מקומו בעמדת הבלם ימלא, כמו במחזור שעבר, לירון זרקו.

המאמן אלי אוחנה, התייחס למפגש הצפוי: "כל משחק מעתה ואילך הופך להיות הכי חשוב שיש. אנחנו לא משלים את עצמנו שזה ילך קל. המאבק בינינו לבין נצרת עילית ילך עד המחזור האחרון, ואני מקווה שנדע לעמוד במתח ובעצבים הנלווים לכך. אנחנו לא מתייחסים לאירועים במכבי ת"א. שחקני כדורגל עולים לשחק כדי לנצח, ומה שקרה במכבי לא משפיע עליהם כהוא זה. יש להם את המטרות שלהן, הם רוצים לתקן את הרושם מהעונה הזו.

"השחקנים שלנו דרוכים ומתוחים, וזה נורמלי לחלוטין. מאז שהגעתי ועוד לפני כן האווירה בקבוצה טובה, והשחקנים עובדים קשה. אני חושב שאם יש 'מגיע', אז מגיע לנו להישאר בליגה, אבל אין כזה דבר בכדורגל. היום המאבק בינינו לבין נצרת עילית מתחיל מאפס".

עיריית כפ"ס החליטה להשקיע 5 מיליון שקל בשיפוץ אצטדיון לויטה בעיר. על פי התכנון, יישתל כר דשא חדש, ויוקם יציע כבוד מיוחד חדש מעל ספסלי הקבוצות. היוזמה שייכת לראש העירייה, יהודה בן חמו, שהיה בבלומפילד במשחק החוץ נגד בני יהודה לפני שבועיים, והתרשם מהדשא במגרש ומיציע הכבוד.

לנוכח השיפוצים המתוכננים, מסתמן כי כפ"ס תיאלץ לארח את 2 משחקי הבית הראשונים שלה בעונה הבאה, ללא קשר לזהות הליגה בה תשתתף, מחוץ ללויטה.

הנהלת הקבוצה העמידה הסעות לבלומפילד, אשר תצאנה ב-17:15 ממרכז אהרוני בעיר בעלות של 10 שקלים הלוך-חזור.

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, לירון זרקו, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, שלו מנשה, אבי כנפו, סמואל יבואה.

סטרול שוב מחוץ לסגל

קשר מכבי ת"א, אבי נמני, לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק נגד הפועל כפ"ס, בשל פציעה בקרסול. ביום ראשון יעבור הקפטן בדיקות רפואיות, אז ייקבע משך ההיעדרות שלו.

מלבד נמני, ייעדרו גם רועי דיין ותמיר כהן הפצועים, וכן אבי סטרול, שמוצא עצמו מחוץ לסגל משחק רביעי ברציפות מ"שיקולים מקצועיים". למעשה, הבלם לא נכלל בסגל מאז התקרית שהייתה לו באימון עם המאמן טון קאנן. סטרול סירב להתייחס לניפויו המתמשך.

משה מישאלוף, החוזר מהרחקה, צפוי לחזור להרכב. אייל ברקוביץ' ערך השבוע אימונים חלקיים, אך עתיד גם הוא להיכלל ב-11 הראשונים של קאנן. בחוד, ההתלבטות היא בין ז'וזה דוארטה לאופיר חיים.

אבי יחיאל הסכים להתייחס למאורעות השבוע: "ברור שזה מאכזב שעסקת סולומון יצאה ככה, אבל אנחנו עדיין לא יודעים לאן דברים הולכים. מצב של אי ודאות הוא מצב שאף פעם לא נוח להיות בו, בטח כשמדובר בדבר כל כך חשוב למועדון. זה מצב לא נעים, אבל זה חלק בלתי נפרד מהכדורגל: לא תמיד יודעים מה הולך להיות, תמיד יש הפתעות, בטח בענף שלנו. אנחנו צריכים לדעת לתפקד גם במצב כזה שהוא לא אידיאלי. קרו העונה כל כך הרבה דברים במכבי ת"א, כך שזה כבר לא משפיע כל כך. אפשר לומר שהתרגלנו לפרשות בקבוצה".

לגבי המשך העונה, אמר הבלם: "אנחנו צריכים להתנתק כמה שאפשר ממה שקרה השבוע. מרגע שעולים לשחק, אנחנו לא חושבים על זה, ומשתדלים התרכז בעיקר, שזה המשחק עצמו. נשתדל לסיים את העונה כמה שיותר גבוה בטבלה. יש לנו 2 משחקים בבית, ובבית יש לנו מאזן שהוא עדיין טוב. ברגע שמנצחים, יש הרגשה טובה למהלך השבוע הבא".

הבלם דיבר גם על עתידו במועדון: "בימים הקרובים אני מאמין שאסגור לשלוש שנים. טוב לי מאוד במכבי. אמנם הייתה עונה לא טובה של כולנו ולא עמדנו בציפיות, אבל זה מועדון גדול מאוד וזה קורה, ומפה אפשר להתקדם. אני מאמין שהמועדון יחזור לימים הטובים שלו, וכשזה יקרה, יהיה אפילו יותר טוב להיות בו".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אלווין בג'ירי, אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם, משה מישאלוף, לירן כהן, ארז מסיקה, אייל ברקוביץ', ז'וזה דוארטה (אופיר חיים), גיאורגי דמיטרדזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully