וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן עליהם

28.4.2006 / 11:05

הפיינל פור לא עושה רושם על וויצ'יץ' וגרשון, האוהדים קיימו תהלוכה, עכשיו זמן טאו (18:30, ערוץ 1). דני בורשבסקי מדווח מפראג

מכבי תל אביב סיימה הבוקר (שישי) בשעה 11:00 את אימון הקליעות, שהיה האחרון שלה לפני חצי גמר הפיינל פור הערב מול טאו ויטוריה (18:30, ערוץ 1). שחקני הקבוצה והצוות המקצועי חזרו למלון, שם יבלו את השעות עד המשחק.

מקצת מאוהדי הקבוצה עושים פעמיהם לכיוון הרובע היהודי, שם יתפללו לניצחון הקבוצה במשחק הערב.

קטן על גרשון

התושבים המקומיים התקשו לזהות בבוקר יום חמישי את הסלבריטאים שנכנסו לבית העירייה בפראג, אבל יושבי אולם הכנסים שבפנים, בעיקר עיתונאים ישראלים וספרדים, חיכו בקוצר רוח למופע הסטנד אפ השבועי של פיני גרשון, הפעם מלווה בכוכב אורח מאיטליה, מאמנה של צסק"א אטורה מסינה. בזמן ששני המאמנים הסרבים, דושקו איוואנוביץ' ו-ולימיר פראסוביץ', ישבו בשיא הרצינות ונראו כאילו התמודדו על ליבה של מלכת הקרח. פיני גרשון דאג להפוך את האירוע לצהריים של דאחקות.

"אתה אומר שטוב לך במוסקבה. אתה עם אישתך שם או לבד?", שלף גרשון לכיוונו של האיטלקי והוסיף: "אני פשוט רוצה לדעת, שמעתי דברים". מסינה לא נשאר חייב ואמר: "מה עם אמא שלך? לא אמרה משהו רע על צסק"א השנה?". כשהתנתק מהמיקרופונים, התפנה גרשון לפורום המצומצם של העיתונאים הישראלים ואמר: "פשוט קשה לי לחבר משפטים באנגלית. לא רצו להגיד לי מה ישאלו, אז העדפתי להגיד דברים אחרים". באופן די מפתיע, החליט המאמן לפרגן לכוכב הגדול שלו ואמר: "אנתוני פארקר הוא השחקן החשוב ביותר במכבי ת"א. זה השחקן הטוב ביותר שהיה כאן והשחקן הטוב ביותר שאימנתי. בלעדיו, מכבי ת"א לא הייתה מגיעה לשום תואר וזה בכלל לא קשור לכל מי ששיחק סביבו לאורך השנים".

קטן על האוהדים

אם אתמול התחיל טפטוף של אוהדים לכיוון פראג, היום כבר נשטף שדה התעופה הצ'כי בצהוב. זו הפעם השלישית ברציפות שאוהדי מכבי מגיעים לפיינל פור, ובכל פעם הם מחפשים דרך להפוך את החוויה למעניינת יותר. טיסה 5523, שהייתה אמורה לצאת ב-12:00, יצאה באיחור של חצי שעה, וגם זה אחרי שהדיילים בנתב"ג זירזו את אוהדי מכבי שהתקדמו לאיטם לעבר המטוס. איך אפשר לוותר על תמונה משותפת עם שדר ערוץ 1 אורי לוי, שנראה סובל מהעניין?

במהלך הטיסה עוברים הדיילים עם חבילות סיגריות ושאר מוצרים למכירה. מיד אחריהם עולה פרדי, אחד האוהדים השרופים והמוכרים יותר, ומציע לטסים חבילות גרעינים. על אדמת ישראל המחיר היה 2 ב-10, בשדה התעופה בפראג זה כבר הפך ל-4 שקלים לחבילה. מעניין איך הוא יסתדר עם הקרונה?

עושה רושם שהאוהדים שומרים את האנרגיות שלהם למשחק מול טאו. מי שציפה לשמוע שירי "מי שלא קופץ אדום" במהלך הטיסה, יצטרך להמתין להזדמנות אחרת. גם קברניט המטוס נשם לרווחה שהטיסה עמוסת האוהדים עברה ללא הפרעות או צלקות.

בערב קיימו אוהדי מכבי תל אביב תהלוכה של 4 שעות מהכיכר המרכזית ובכל הרחובות המרכזיים של העיר העתיקה. במהלך התהלוכה שרו האוהדים שירים, וצבעו את העיר בצהוב. את התהלוכה סיים מספר שיא של 1500 אוהדים מול מלון "מאריוט" בו לנה הקבוצה. האוהדים שרו שירים, עד ששמעון מזרחי ומוני פנאן ירדו והודו להם אישית. השחקנים הסתפקו בהצצה וניפנוף ידיים מהחלונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קטן על השחקנים

בתוך אולם ה"סאזקה", שפשוט לא מפסיק להדהים בגודלו וביופיו, מנסים שחקני מכבי ת"א להתאמן תחת המתקפה האדירה של העיתונאים מכל העולם. מייסיאו באסטון וג'יימי ארנולד מצטלמים למזכרת, פיני מחפש קצת פרטיות, וקירק פני, בתספורת של חייל מארינס, לא מפסיק לצלוף מחוץ לקשת. אולי אחרי שמארק בריסקר, דייויד בלותנטאל ונסטורס קומאטוס נתנו בשנים עברו הצגות גדולות בפיינל פור, הניו זילנדי החביב מרגיש שזו ההזדמנות שלו.

בתום האימון אנחנו פוגשים את יורם ארבל. הוא נחת לא מזמן אחרי שראה את שני חצאי הגמר של ליגת האלופות. "אל תדאג", הרגענו אותו, "מחר בטוח לא יגמר 0:0".

מראה היציעים, שיכילו בשישי בערב כ-16 וחצי אלף צופים, גרם לרגשות מעורבים בקרב שחקני מכבי ת"א. מצד אחד, הם יכלו לדמיין את הצהוב השולט, אבל מצד שני זה מזכיר יותר ויותר את הלחץ של הקבוצה היחידה באירופה, שגורמת ל-9000 איש להוציא יותר מ-10 מיליון יורו יחדיו כדי לראות אותם מניפים עוד גביע. השחקנים נראו במצב רוח לא רע בכלל, ושחקני טאו, שבדיוק סיימו את האימון, לא ממש הצליחו לקלקל.

יניב גרין, שימתין להזדמנות על הספסל אמר: "ביום של המשחק זה יהיה שיא ההתרגשות. זה מקום חדש ומדהים ואני מקווה שהיציעים הכחולים יתמלאו בצהוב. אני מאמין שאחרי המשחק תהיה סיבה טובה לשמוח".

אנתוני פארקר התייחס ליכולת של וויל סולומון, שתהווה מן הסתם גורם מכריע במשחק: "הוא בכושר שיא וזה מאוד חשוב לנו. הוא שחקן נהדר ותורם לנו המון. זה נכון שהשנה אני וניקולה וויצ'יץ' נהיינו יותר פליימייקרים, אבל בסופו של דבר אני מאוד נהנה מזה".

העיתונאים הספרדים, שכבר החתימו את ניקולה וויצ'יץ' בליגה שלהם בעונה הבאה, ביקשו את תגובתו של הקרואטי שאמר: "זה טוב שמדברים עליי. כל אחד רוצה שיקשרו אותו לכל מיני מקומות. זה אומר שאתה טוב. כרגע אני יכול להגיד שאני משחק רק בשביל הקבוצה שלי ורוצה לעשות את המקסימום למענה. הכל בשבילה, לא בשביל עצמי".

וויל סולומון התייחס לדבריו של מאמן טאו ולימיר פראסוביץ', שמתכוון לשים עליו דגש מיוחד. "אני אשחק רגיל כמו שעשיתי כל השנה. הם רוצים לשמור עליי חזק? שיעשו את זה. אני מרגיש מצוין בבטן, והבטן הזו תאכל מחר ארוחת צהריים טובה ותיקח אותי לעשות את העבודה על המגרש. משהו מיוחד שאני אעשה במשחק הזה? אני אשתדל לעשות פחות טעויות להיות קצת יותר זהיר".

מי שעומד על המשבצת של סולומון בצד השני הוא פבלו פריג'יוני, הלהיט החם של היורוליג השנה ומי שאמור לזכות בתואר הגארד הטוב ביותר ביורוליג. בניגוד לשאר חבריו, שהעדיפו לשמור על תדמית האנדרדוג שמלווה אותם עד מהשנה שעברה, פריג'יוני לא התבייש לצאת בהצהרות, כמו המאמן שלו: "יש להם את הנסיון, אבל לנו יש את היכולת, אנחנו הולכים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully